Pozdravljeni.
Zaljubljena sem v fanta, ki hodi na našo šolo. Za valentinovu sem mu dala navaden listek, na katerem je pisalo srečno valentinovo. Nato so me sošolke malo zafrkavale glede njega. Zdaj pa po skoraj polovici leta, me je začel gledat. Ves čas me pri kosilu gleda. Ker sem preveč sramežljiva, ga na vsake toliko časa pogleda moja prijateljica, če gleda on v mene. zanima me, če bo zato mislil, da je ona v njega? Enkrat ko sem po kosilu odšla ven iz jedilnice so me gledali vsi njegovi prijatelji, on pa je baje kazal na mene. (tako je vsaj rekla moja prijateljica). zanima me, ali me gleda zato, ker se mu zdim čudna in me hoče spraviti v nerodno situacijo glede na to, da sem jaz naredila prvi korak (veliko ljudem se zdim čudna pa nevem zakaj, nič ne delam narobe), ali je v mene. Malo me že moti, ker me ves čas gleda, in zato sem se obrnila na vas. Že za naprej hvala.
Avša
• av
avša
Pozdravlejni.
Pisala sem vam že pred dvema dnevoma, a še ni odgovora. Mene pa to zelo muči. Lep pozdrav
Avša
• Uredništvo
_izbrisan uporabnik_

Odgovor svetovalca:
Pozdravljena,
tvoje vprašanje smo že poslali svetovalki-psihologinji, ki bo nanj v kratkem odgovorila.
Lep pozdrav iz uredništva #Tosemjaz
• Uredništvo
Maruša Grešak
Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
Razumem, da bi zelo rada vedela, kaj se plete po glavi fantu, v katerega si zaljubljena. Res mora biti zoprno, da te gleda, ti pa ne veš, zakaj. Tudi jaz ne vem, kaj razmišlja. To ve samo on. Noben razen njega in tistih, ki se jim je zaupal, ne more vedeti, zakaj te je gledal, kaj si misli o tvoji prijateljici in zakaj so te gledali njegovi prijatelji. Zelo razumem željo, da bi lahko prebrala njegove misli. Vendar to ni možno in to je včasih težko sprejeti. Ali misliš, da bi ga lahko vprašala, zakaj te ves čas gleda? Praviš, da si sramežljiva in razumem, da bi ti bilo to zelo težko. Omenjaš pa tudi, da te moti, da te ves čas gleda. Mogoče lahko zaradi tega pristopiš do njega. Vprašaš ga lahko, da si opazila, da te veliko gleda in da te zanima zakaj, saj te to moti. Razumem, če ti bo to preveč težko. Vseeno pa bi ti rada dala vedeti, da imaš možnost in pravico pristopiti do njega. In da s tem ne bi bilo nič narobe. Mogoče lahko to narediš skupaj s skupino prijateljic. Mislim, da je to edini način, da izveš, kaj se plete po njegovi glavi. Res pa je, da ti mogoče ne bo želel povedati in še vedno ne boš vedela, kaj si misli.
Kar še lahko narediš je, da malo pogledaš »sama vase«, ali lahko zdržiš z idejo, da ne veš, kaj si misli. Kaj bi pomenilo, če bi te gledal, ker se mu zdiš čudna? Bi zaradi tega bila res čudna? Jaz mislim, da niti slučajno ne. To bi pokazalo zgolj na to, da on sodi človeka brez da bi ga zares poznal. Kar pa ni lepa lastnost. Nič pa ne bi povedalo o tem ali si ti res čudna ali ne (Kaj sploh pomeni biti čuden?). Kaj pa bi pomenilo, če te gleda, ker ti je všeč, vendar nič ne naredi? Ti si mu navsezadnje dala vedeti, da te zanima – poslala si mu listek za valentinovo. Če si mu všeč, verjetno ni dovolj, da te samo gleda, vendar se mora, tako kot ti, opogumiti in ti dati nek znak. Kar želim povedati je, da nimaš veliko moči nad tem, kaj si on misli in kaj bo s tem naredil. Hkrati to, kar si on misli o tebi, ne določa tega, kakšna ti si.
Vem, da ti nisem dala enostavnih odgovorov, na žalost jih ni. Upam pa, da sem ti lahko vsaj nekoliko pomagala. Če imaš še kakšno vprašanje, se lahko ponovno oglasiš.
Lep pozdrav,
Maruša Grešak, mag. psihologije