Dober dan. Sem v 9.razredu in ker imamo čez ves meseca vpiše v srednjo šolo je skrbi da se nism prav odločila. Moja trenutna odločitev je BiC Naklo program cvetličar. Zanima je kako naj vem ali bi kaj omejitve in koliko je možnosti da bom sprejeta
Po se v naprej hvala za odgovor.
Uredništvo
Katja Frelih

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena Nikica,
na nas si se obrnila glede vprašanj povezanih z vpisom na srednjo šolo. Pišeš, da je tvoja trenutna odločitev BIC Naklo, smer cvetličar. Zanima te glede omejitve vpisa in kako bi vedela, ali boš sprejeta.
Na spletni strani Ministrstva za vzgojo in izobraževanje lahko preveriš pod "Informacija o stanju prijav za vpis v srednje šole za šolsko leto 2025/2026" (in tudi za druga pretekla leta) kako je bilo v preteklih letih - kolikšno število mest je bilo razpisano in koliko je bilo vpisanih. Na podlagi preteklih podatkov, lahko dobiš nek približni vpogled v stanje. Med navedenimi podatki, lahko vidiš tudi za tvojo trenutno odločitev (cvetličar), kako je bilo z vpisom v preteklih letih.
Ali boš sprejeta ali ne, pa boš vedela, ko bo postopek vpisa dejansko zaključen (po prvem krogu oddaje vpisnice na želeno šolo).
Vse dobro ti želim.
Katja Frelih, univ. dipl. socialna delavka