Pozdravljeni,
Pred kratkim sem se razšla z mojim fantom. Skupaj sma bila 1 leto. Pustila sem ga zaradi tega ker sma se oba spremenila, jaz več nisem bla to kar sem bla. Zadnje mesece sma se veliko kregala in nekaj časa sma bila tudi na pavzi. Želel je vso pozornost nase in jaz mu jo  nisem mogla ustreči ker imam veliko trenigov in takrat sem imela še težave v šoli. Bila sem v hudi krizi on je postajal tudi ljubusumen ker nisem imela časa za njega. Oba sma si bila tudi čisto različna.  Ampak on je vedno bol ustrajal in drezav vame. Vedno je bil jezen na mene če sem šla na kakšen rojstni dan in nisem bila z njim.
Počutim se gorzno ker nevem ali sem naredila prav. Jaz sem vsega kriva in nevem kako naj to popravim.
Lep pozdrav.
• Ar
Arči
In zakaj misliš, da si naredila karkoli narobe? še pravočasno si ugotovila, da sta toliko različna, da ne moreš živeti z njim. Bolje sedaj. Kot pa čez leta, ko bi hodila po sodiščih in se pravdala za delitev premoženja, skrbništvo za otroke, da ne naštevam dalje.
Občutek imam, da sta si toliko različna, da bi do tega tako nekega dne prišlo. In seveda, nisi nič kriva. Imaš svoje prijatelje in prav je, da jih imaš. Da greš z njimi na praznovanje rojstnega dne, brez sedaj že bivšega. Vso pravico imaš, da živiš tudi svoje življenje tako kot si želiš in ne tako kot ti bo on ukazoval.
če pa je on odšel s prijatelji na praznovanje rojstnega dne pa ni bilo nič narobe? Ali pa sploh ni šel, ker prijateljev sploh nima.
Sedaj so počitnice, uživaj in pozabi to, recimo negativno izkušnjo.
• Uredništvo
Urška Pisar

Odgovor svetovalke:
Pozdravljeno dekle,
najprej hvala, da si se obrnila na svetovalnico in si delila svoje doživljanje.
Pišeš, da si se pred kratkim razšla s fantom, ker nisi videla skupne prihodnosti za vaju. Bila sta si različna, hkrati pa je bilo v vajinem razmerju veliko ljubosumja z njegove strani, kar je v tebi vzbujalo občutke krivde. Verjamem, da se po razhodu počutiš žalostno, da nisi prepričana ali si se odločila prav ter da se ti pojavljajo občutki krivde.
Najprej bi želela izpostaviti to. Ko pride v razmerju do težav ali razhodov, nikoli ne moremo trditi, da je za to "kriva" zgolj ena oseba. Morda se ti res počutiš krivo, ker si bila ti tista, ki si zaključila vajino razmerje, vendar je potrebno upoštevati tudi to, da je tvoj fant s svojim ljubosumnim in nerazumnim vedenjem pomembno prispeval k razpletu zgodbe. Dobro se mi zdi, da si se zavedala tega, da te njegovo vedenje omejuje in spravlja v neprijeten položaj, v katerem pravzaprav nista mogla uživati niti ti in niti on. Pomembno se mi zdi tudi to, da je tvoja življenje na preostalih področjih vseeno teklo naprej -  da si ne glede na razmerje vztrajala pri aktivnostih, ki te osrečujejo in ti pomenijo veliko. V kolikor fant tega ni mogel sprejeti in bi si želel, da sta skupaj ves čas, verjetno res ni bil pravi zate. Je res, da je pomembno, da se v razmerju prilagajamo, nikakor pa ni dobro, da opustimo vse aktivnosti, ki so za nas dobre. In pomembno je, da to partner tudi upošteva.
Verjamem, da ti je hudo in upam, da ta bolečina čim prej mine. V tem času pa ne pozabi na aktivnosti, ki jih imaš rada – pomagajo ti lahko pri tem, da preusmeriš svojo pozornost.
Lepo te pozdravljam,
Urška Pisar, mag. psihologije