Hej,
imam sestro dvojčico in sva stari 16 in pol. Obe dokaj dobro razviti ena ima edino malo večje prsi obe košarico B, sobo pa si deliva doma, v šoli v naravi (sva na isti šoli in v istem razredu) praktično povsod na počitnicah z družino, vse počneva skupaj, vse si poveva. Je to normalno, da se druga pred drugo ne skrivava in sva goli npr. ko se preoblačiva ali pa v kopalnici kljub da sva v puberteti? Pišite svoje izkušnje lepo prosim s sestrami in brati. Mene osebno to ne moti da se vidiva goli in nje tudi ne ampak ali je to normalno. Med nama je pa le sestrska ljubezen. Zadnjič pa sva gledali porno vsebino in sva se skupaj samozadovoljevali ali je tudi to noramlno, nisva pa lgbtq ali lezbi ali karkol drugega. Najin stric je drugace ginekolog, nisva še bili na pregledu, samo povedal nama je o kontracepciji in o samopregledovanju jošk. In to ena drugi (kot zdravnik) enkrat do davkrat na mesec narediva v poležečem položaju v sobi ali pa na kavču ko sva sami doma. Osebno s tem se mi zdi vse ok gre namreč za zdravje, samo zdaj pa res dvomim če je to sporno ali ne. NIČ OD TEGA PA NE VEDO NAJINI STARŠI!
Hvala za odgovore in lep pozdrav.
• Po
Pomoč
Jaz prihajam iz nudistične družine, kjer smo kot družina nagi, zato ne vidim težav, da sta vi2 s sestro nagi ali da si samopregledujeta.
Uzivaj
• In
Intimni problemi s sestro
Ima gdo še kakšen odgovor, izkušnje? Veliko bi mi pomenilo, da poveste svoje mnenje tudi tisti, ki nimate teh izkušenj. Hvala.
• ja
jaz
meni se to zdi povsem normalno
• Uredništvo
Brane But

Odgovor svetovalca:
Drago dekle!
Napisati bi sicer moral »dragi dvojčici«, saj zagotovo sprašuješ v imenu obeh in seveda je odgovor namenjen tudi vama obema. Kot dvojčici se zelo razumeta, med vama vlada sestrska ljubezen, vse počneta skupaj, vse si povesta.  Razumljivo je in popolnoma normalno je, da se ne skrivata druga pred drugo, tudi ko sta goli, na primer pri oblačenju ali v kopalnici. Za takšno vajino početje ne vidim nikakršnih zadržkov in je popolnoma normalno. Tudi glede medsebojnega pregledovanja dojk menim, da ni ničesar narobe.
Morda sem se sprva malce zamislil glede vajinega skupnega samozadovoljevanja, vendar sem tudi tukaj enakega mnenja, da za vaju ta epizoda ni bila nenormalna. Bilo pa bi narobe, če bi se zadovoljevali medsebojno, torej da bi zadovoljevali ena drugo, saj bi v tem primeru šlo za incest.
Dovolita mi, da se na koncu še malce pošalim. Vprašljivo pa bo, ali bo prav, če si bosta kdaj delili istega fanta.
Brane But, univ. dipl. psiholog
• 11
111
Živijo.
Tudi jaz imam sestro sicer je par let mlajša od mene vendar se tudi medve ne skrivava ena pred drugo. Npr. nikoli se ne zaklepava v kopalnico ker nama je normalno če pride druga noter. Enako je z najino mamo. Ali pa to da sva skupaj v sobi in se preoblačiva.
Upam da vama kaj pomaga
• ne
nekdo_pac
to je normalno. verjemi da nista edini
• ji
jiiiii
EH jsmam tud sestro pa med nama je tko 9 let razlike ceprau mije sevedn tko nerodn kse preoblacim ane in pa nevidim nič slabega v tem kavidve delata pac vajna stvar...