Ali je normalno da se tvoja babi učasih nesramno obnaša do tebe in te primerja z drugimim ker moja babi to skoraj vedno počne ko imam ocene in me razžalosti. ali je normalno da ko imaš rojstni dan in povebiš prijatelje in so na telefonu in te ignorirajo in ko se jokaš tvoja družina ne naredi nič zato ker vedno ko nisem kaj jaz kriva in je prijatelica pri meni sem potem vsega jaz kriva
Uredništvo
Tina Toman

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena!
Iz napisanega sem takoj razbrala tvojo stisko in občutek, da drugim ni mar zate. Zlasti družina je tista enota, kjer bi se vsak njen član moral počutiti varno in ljubljeno. Najprej me zanima, če si se o tem že kdaj pogovorila s staršema, sorojenci (če jih imaš)? Morda starša niti ne vesta, da s svojimi dejanji oziroma s tem, ko ne naredita nič, kot si sama zapisala, tebe prizadeneta. Morda starša samo razmišljata, da se ne želita vtikati v tvoje stvari. Poizkusi se najprej pogovoriti z njima. Povej jima tudi kakšen je odnos babice do tebe. Včasih že odkrit pogovor pripelje do tega, da se stvari v družini spremenijo.
Glede prijateljev pa vedi, da na žalost to niso tvoji pravi prijatelji. Slednji se namreč ne bi nikoli obnašali tako, da bi te prizadeli. V času odraščanja ljudje pogosto iščemo svoj jaz in se prijatelji menjujejo. Vendar verjemi, ko boš spoznala tistega pravega prijatelja, bo vedno ob tebi in ti bo želel le najboljše.
Pogumno se pogovori doma, če pa boš potrebovala še kaj, pa kar piši.
Vse dobro!
Tina Toman, prof. sociologije in uni. dipl. politologinja