Sem 15 let stará in do prejšnega tedna sem bila v veselem odnosu z mojím fantóm(16). Potem mi je pa raztrgu moje srce. Spoznala sem ga pred 4 mesci na jahalnem klubu konjev, kjer mi je pomagal ko sem padla iz konja. Pomagal mi se je vstati in me vprasal ce sem okej. Postala sva prijatelja in kmalu po tém pár. Potem sem ga pa pred 1 tednom za kljubum našla ljubčkat se z neko drugo punco(za katero nisem sploh prepricana dá je v klubu). To me je čisto potrlo nisem si mislila dá je tega sposoben. Padla sem v hudo depresijonic SE mi ne dá delati celé dneve prelezim v postelji vse kar SE delami je hodím v solo, jem in jaham konja(ime mu je Pluto). Zadní teden razmisljam kaj si sploh želim v fantu. Ugotovila sem dá si v fantu zelim dobro telo, dobre glas in dá je prijazen do mene in me ne zapusti kakor prejsni fant. Kadar jaham Plutota se ne vzerám več na mojega starega fanta ali sploh naokoli. Zato se oziram samo na mojega konja. In vedno bolj ko razmišljam o njemu vedno bolj sem prepričana da me on nikoli ne bo zapustil. In vedno bolj ko razmišljam o fantih vedno bolj sem prepričana da so vsi ENAKI! Obupana sem  nad tem da si bom lahko sploh našla fanta in nato vedno nazaj razmišljam na Plutota občutek mám da me samo on razume. Strah mi je pa to povedati mojim prijateljem saj me je strah kaj si bodo o meni mislile. Ali je moj stik z Plutotom normalen.
• Vo
Vodnarka
Živijo,
Vem kako se počutiš, ker sem se tudi sama pred kratkim razšla s fantom. Mislim, da je čisto normalno, da iščeš oporo v bitju, ki ti blizu, svojemu konju. Kar pa zadeva fantov, pa se ne oziraj nanje, ker so večinoma pri tej starosti vsi enaki. V življenu boš srečala še veliko takšnih kot je tvoj bivši fant, ampak takšno je živlenje. Ko pa boš rečala ta pravega, boš to takoj vedela. Do takrat pa se raje posveti svojemu konju in prihodnosti.
Upam, da sem ti kaj pomagala.
• Uredništvo
Sara Špiljak

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
najprej naj se ti zahvalim, da si se obrnila na našo Svetovalnico. Zelo pogumno se mi zdi, da si se odprla in z mano delila svojo težko izkušnjo. To, kar si doživela, je bilo zate zagotovo zelo težko - izguba zaupanja vedno zelo boli. Tvoja bolečina je tako povsem razumljiva.
Praviš, da se počutiš otožno in brezupno, in takšni občutki so  v tej situaciji povsem razumljivi. A to, da si še vedno našla moč, da greš v šolo, ješ in jahaš Plutota, pove, da imaš v sebi ogromno notranje moči, čeprav se ti morda trenutno zdi, da si povsem na tleh. Razumem, da trenutno čutiš razočaranje in to, da misliš, da ne boš nikoli več zaupala nobenemu  fantu, je povsem normalno, vendar imej v mislih, da je na svetu tudi ogromno dobrih ljudi, ki te bodo znali sprejeti, ceniti in ohranjati tvoje zaupanje. Pomembno je, da si zdaj nežna in potrpežljiva do sebe. Daj si čas, da preboliš to izkušnjo in ne sili se v to, da moraš takoj spet začeti verjeti v ljubezen ali znova odpreti svoje srce. Osredotoči se na stvari ki te veselijo - jahanje Plutota, druženje s prijatelji, ali na kakšno tretjo aktivnost. Verjamem, da boš, ko boš pripravljena, znala točno ločiti, kdo je vreden tvojega zaupanja in kdo ne. Ta izkušnja te bo, čeprav je težka,  naredila močejšo.
Povsem razumljivo je, da te je strah tvoje občutke deliti s prijatelji, ker se skrbi, da te ne bodo razumeli, vendar sem prepričana, da ti bodo z veseljem nudili oporo, če jim le daš priložnost za to. Morda začni z eno prijateljico, ki ji najbolj zaupaš. Razumem, da je to, kar si doživela, vplivalo na tvoje zaupanje, vendar pa ni treba, da se s tem soočiš sama.
In, da odgovorim na tvoje vprašanje - ja, tvoj stik s Plutotom je povsem normalne. Vez, ki jo imaš s svojim konjem, je zagotovo nekaj zelo posebnega in to nikakor ne pomeni, da je s tabo kaj narobe, ali da si 'preveč navezana'. Trenutno si pač v obdobju, ko  se počutiš izdano in razočarano nad ljudmi, zato je povsem normalno, da si občutek varnosti in sprejetosti našla v Plutotou. Morda ti v tem trenutku pomaga bolj kot kdorkoli drug in tudi to je čisto v redu. To ne pomeni, da si zbežala pred realnostjo, ampak da si našla vir moči, ki ti pomaga prebroditi to težko obdobje.
Tvoja pot se šele začenja. Pred tabo je še veliko srečanj in ljudi, ki te bodo cenili točno takšno, kot si. V tem trenutku pa si daj dovoljenje, da žaluješ in se zdraviš (ter da jahaš Plutota kolikor želiš).
Želim ti vse dobro,
Sara Špiljak, dipl. psihologinja (un)