Pozdravljeni. Imam vprašanje ki nekako škodi meni in novemu partnerju.
Na kratko...pred novim partnerjem sem imela stik z  neko simpatijo oziroma poznanega fanta iz šole. Ko sva se po dolgem času videla, sva se dobila na parkirišču. Kar po kratkem pogovoru sva se znašla na zadnjih sedežih avta. Tam je bilo iz njegove strani takoj slačenje in vztrajal za seks. Omenila sem mu, da ne bi. On je nadaljeval na silo, ampak nekako ni šlo in je bilo konec. Sva se oblekla in šla vsak po svoje. Ta fant mi je bil vizualno všeč. Ampak ta dan je bil pa najbolj grozen v življenju, ker me je dejansko nekako lahko rečem hotel na silo po seksati. Čez, kakšen mesec dni pa sem ga pogrešala in hotela vzpostaviti stik z njim s tem, da sem všečkala njegove slike na družabnih omrežjih. Ko sem to omenila iskreno svojemu novemu fantu mi je rekel, da to ni normalno, ampak bolano. Ko razmislim zdaj tudi jaz ima prav. Zato me zanima, kaj mislite vi in ali je to kakšna psiho motnja in kje lahko poiščem pomoč, ker včasih še vedno pomislim zakaj se nisva še enkrat dobila.
Hvala
lep pozdrav.
• Uredništvo
Ajda Novak

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena!
Hvala, da si mi pisala. Kar se ti je zgodilo takrat v avtu je res grozno. Poskus posilstva lahko na osebi zagotovo pusti daljše posledice, saj ta fant ni upošteval tvojih mej. Možno je, da še vedno razmišljaš o njemu in želiš navezati stik, ker meniš, da si takega fanta zaslužiš. To je povezano s tvojim samospoštovanjem in mnenjem o sebi. Verjetno zaradi tega nimaš duševne motnje, je pa lahko imel ta dogodek vpliv na tvojo predstavo o sebi, drugih in o svetu. Vsekakor ne navezuj več stika s tem fantom, saj bi se lahko dogodek ponovil, kar bi te še dodatno obremenilo ali lahko celo travmatiziralo.
Če želiš delati na svojih prepričanjih o sebi in tako poskusiti odgnati misli na tega fanta, ti priporočam, da obiščeš psihoterapevta. Pri izbiri psihoterapevta najprej preveri, ali ima zaključeno ustrezno psihoterapevtsko šolo, saj je nekateri nimajo (to področje v Sloveniji še ni regulirano) in ti bi lahko celo škodili. Če si psihoterapevta trenutno ne moreš privoščiti, pa lahko obiščeš center za duševno zdravje - tukaj najdeš seznam lokacij. Za obisk centra za duševno zdravje ne potrebuješ napotnice od osebnega zdravnika.
Želim ti vse dobro.
Ajda Novak, mag. psihologije