Živijo!
Najprej nekaj o meni, sem Toni, 16letni trans fant, imam avtizem, depresijo in selektivni mutizem.
Zdaj pa, glavna tema:
Par dni nazaj sem začel v svoj dnevnik pisati o vsiljivih mislih povezanih na spolnost, na primer, pogosta je da imam odnose z enim od staršev. Oziroma da me eden od staršev zlorabi.
In po tem ko sem malo razmišljal o tem, sem se spomnil nečesa iz osnovne šole. Moj spomin na otroštvo je zelo meglen, in ta spomin je še bolj meglen. Ampak, v glavnem, gre takole: prvo se spomnim mene (imel sem okoli 7-9let) in dveh fantov (stara toliko kot jaz takrat ali celo več), ko smo bili nekje na robu šolskega igrišča. Naslednja stvar ki se jo spomnim je, kako sem zraven ko se mami pogovarja z učiteljico. Pogovarjali sta se o tem da sta fanta kazala svoje, ahem, spolne organe, in me prepričevala da naredim isto. Možno je da sem to naredil, ampak trenutno se ne spomnim podrobnosti.
Zanima me ali to spada pod spolno nasilje, oziroma ang. (child-on-child) sexual assault/abuse?
To sem včeraj omenil mami, in rekla mi je da se tega ne spomni, in da sem jo z tem presenetil. Jutri (8.5.2023) imam termin z psihologinjo kateri bom probal to povedati in se o tem pogovoriti.
Šel sem malo raziskovati o psiholoških znakih SA-a, in ugotovil da se jih kar nekaj ujema z tem kar doživljam. Npr, sam sebi sem ogaben. Ko imam kakršno koli misel/fantazijo povezano z spolnostjo se počutim ogabno, nagnusno ... V bistvu totalno "odbijam" sam sebe (oz. sem sam sebi repilziven).
Hvala in lp, Toni <3
• Ne
NeznanTransFant
Hej, spet jaz,...
Um.. po tem ko sem napisal to objavo, sem se spomnil tega: ..enkrat ko sem bil star 10 sem bil na endokrinološki, in um, ena od zdravnic me je med pregledom .. um... otipavala.. tko, bilo bi vse oki če bi ona vprašala in razložila kaj dela, ampak ni.. in tudi, od kdaj endo zdravniki delajo gyno preglede... jst se počutim ogabno, na bruhanje mi gre...
• Uredništvo
Brane But

Odgovor svetovalca:
Dragi Toni!
Pozorno sem prebral tvoje pisanje. Verjetno se boš strinjal z mano, da je na osnovi tvojih dveh kratkih navajanj možnih vzrokov svojih težav nemogoče natančneje ugotavljati dejanske vzročnosti tvojega odklonilnega odnosa do spolnosti in tvoje slabe samopodobe v zvezi s tem. Ko pomisliš na spolnost, si sam sebi ogaben, počutiš se ogabnega in nagnusnega, gre ti na bruhanje.
Dvomim pa da je možno, da sta lahko dva dogodka, ki jih opišeš, vzrok tvojega negativnega doživljanja spolnosti. Tako na primer samo domnevaš, da je prišlo do medsebojnega kazanje spolovila med tremi fantki. Tudi v primeru, če bi do tega zares prišlo, praktično ni možno, da bi ta epizoda imela tako velike negativne posledice v tvojem odraščanju in oblikovanju tvojega odnosa do spolnosti. Medsebojno kazanje spolovil med otroci ni tako redek pojav, praviloma pa gre pri takšnih dogodkih zgolj za prehodne epizode, ki praviloma nimajo nekih negativnih posledic na kasnejšem doživljanju spolnosti. Takšen dogodek ne moremo šteti med spolne zlorabe. Tudi pregled tvojih mod, ki si ga doživel na endokrinološkem pregledu, ne more biti tako usoden, kot ti opisuješ. Sicer pa gre pri endokrinološkem pregledu za pregled žlez z notranjim izločanjem, med katere sodijo tudi spolne žleze v modih (Leydigove celice v modih, ki izločajo hormon testosteron).
Verjamem, da trpiš zaradi svojega doživljanja spolnosti in svoje samopodobe. Svetujem ti pa, da poiščeš strokovno pomoč, ki bo pomagala poiskati prave vzroke tvojih težav in ti jih pomagala odpravljati.
Brane But, univ. dipl. psiholog