Živijo!
V mojem življenju ni nikogar ki bi mu lahko zaupala. Zato se pogovarjam sama s sabo. Tega nihče ne ve in res me je sram. Ne vem če je to v redu ali normalno. Res me je sram karkoli reči mami, ker tudi njej ne zaupam.
Mi lahko kako odgovorite?
Hvala!
Uredništvo
Maruša Grešak

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena Becky,
Zelo mi je žal, da nimaš v življenju nikogar, ki bi mu lahko zaupala. Zanima me, kako to? Si imela v preteklosti izkušnje z izdajo zaupanja? Ti primanjkuje ljudi, ki bi ti zares prisluhnili? Ali je problem v tem, da si se zaradi nekega razloga zelo zaprla sama vase? Karkoli je razlog, da imaš občutek, da si tako zelo sama na svetu, je to bolj pomembna težava od tega, da se včasih pogovarjaš sama s sabo. Veliko ljudi se pogovarja sami s seboj in to pravzaprav ni nič tako zelo nenavadnega. Bolj pomembno je raziskovati, kaj lahko narediš, da se boš počutila manj sama. Ko to bereš - ti pride morda na misel kakšna oseba, ki pa bi ji lahko zaupala svoje skrbi in težave? Morda kdo v šoli, kakšen družinski član, prijateljica, starši prijateljev,...? Ne rabiš se sramovati tega, da se pogovarjaš sama s seboj, spodbujam pa te, da poskusiš o svojih stiskah spregovoriti tudi s kakšno odraslo osebo.
Lep pozdrav,
Maruša Grešak, mag. psihologije