Pozdravljeni!
Imam 'problem' glede ljubezni. Sem v srednji šoli, stara 19 let in mi je všeč punca, ki ima 15 let. Skupaj se dobro razumema in sva se odločili da bova skupaj, vendar mojo mamo in tudi mane ful skrbi najina starostna razlika.
Po raziskavi zakonov in legalne starosti, povsod piše, da je ta 15 let. Ona bo kmalu stara 16, jaz pa v začetku drugega leta 20. Iskali sva za nasvete na spletu, vendar nisva našli nič, kar bi mama dalo informacijo, da je ok in da sva lahko skupaj brez teh skrbi.
Prosila bi Vas za nasvet, kako pa kaj glede najine starostne razlike, da izvema če je najina zveza vredu in legalna.
Lep pozdrav
Uredništvo
Jasna Verčko

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
verjamem, da se lahko v vajini starosti 4 leta razlike zdi veliko. Pravilno si prebrala, res je, da mora biti tvoja punca stara vsaj 15 let, da ne kršita nobenega zakona. Bi pa povedala le še to, da je ob starosti v letih pomembna tudi zrelost. Vprašaj se, ali je punca za zvezo pripravljena in dovolj čustveno zrela. Sčasoma pa bo razlika v letih postajala vse manj opazna.
Upam, da sem ti odgovorila, zmeraj pa sta obe dobrodošli, da se obrneta na našo svetovalnico.
Lepo te pozdravljam,
Jasna Verčko, mag. psihologije