Pozdravljeni
Julija sm ponoči doživela hudo stisko in naslednji dan raziskala kaj se je zgodilo in je baje šlo z živčni zlom. Po tem dogodku sem se počutila drugače kot da bi bila brez občutkov. To se še nadaljuje danes. (npr. Ko ponavadi jočeš čutiš nekakšno bolečino v prsih tega pa jaz ne čutim več tudi slabe vesti ne občutim več). Želim izvedeti če je to kaj resnega in če se mi da kako pomagati. (Na starše se ne želim obrniti saj imam mama že dovolj skrbi in ne bj razumela. :(
• Uredništvo
Jožica Barborič

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
verjamem, da si zaradi doživetega zaskrbljena, da te to bega. Sprašuješ ali je to kaj resnega in ali je možna pomoč. Pri vsaki psihični težavi je seveda možno pomagati.
Karkoli si doživela tisto noč in doživljaš zdaj, je gotovo povezano z določenimi dogodki, doživetji v tvojem življenju. Morda nek stresni dogodek, razočaranje v medosebnih odnosih, določeni pritiski v ožjem ali širšem okolju, morda v družini, neko razočaranje... Vse kar doživljamo v odnosu z drugimi ljudmi, se odraža v našem notranjem, psihičnem svetu, v naših občutkih, okupira naše misli in vpliva na naše vedenje.
Bilo bi zelo priporočljivo, da se o tem, kar se ti dogaja, z nekom pogovoriš. Ker domačih ne želiš obremenjevati, bi morda lahko potrkala na vrata šolke svetovalne službe ali obiskala svojo zdravnico, ki te bo znala usmeriti k pravemu strokovnjaku. Odkrit pogovor je prvi korak k reševanju tvoje stiske.
Želim ti vse dobro.
Jožica Barborič, univ. dipl. psihologinja, specialistka klinične psihologije in realitetna psihoterapevtka