pozdravljeni
imam eno vprašanje obrnila pa sem se kar na vas seveda stara sem 14 let in sem nekako v tistih letih kako naj rečem (zalubljenosti ne čisto ampak začetno) in me zanima ali je normalno da imam rada starejše fante  od sebe . Vesela bom odgovora zato ,ker se sprašujem že cel teden in sem se obrnila na vas vesela bom odgovora lp
coolgirl123
• Vo
Vodnarka
Živijo
Odvisno je od tega, koliko starejši fantje so to. Drugače pa imam tudi jaz fanta, ki je starejši od mene (1 leto) in mislim da je to čisto normalno.
• Ni
Ninaaa
Živjo.
S tem, da so ti všeč starejši fantje, ni čisto popolnoma nič narobe - tako je tudi prav ;) .
Lep pozdrav.
• Gi
Gina
S tem ni nič narobe. Ljubezen ne pozna meja. :) No, ne vem, koliko starejše misliš. Najbrž je res nekoliko nenavadno, če si zaljubljena v štiridesetletnika. S tem najbrž ne boš nič dosegla, a vseeno lahko sanjariš. Drugače pa ni tako nenavadno, če si zaljubljena v kakšnega par let starejšega. Veliko jih je.
Lep pozdrav:)
• Uredništvo
_izbrisan uporabnik_

Odgovor svetovalca:
Pozdravljena!
Če prav razumem, pri sebi opažaš, da doživljaš občutke naklonjenosti oz. zaljubljenosti do fantov, ki so starejši od tebe, in skrbi te, ali je to normalno.
Naj ti najprej povem, da je popolnoma normalno, da so dekletom všeč nekoliko starejši fantje. Na splošno so občutki privlačnosti in zaljubljenosti zelo subjektivni in odvisni od vsakega posameznika, vendar je še posebej za tvoje starostno obdobje, torej v puberteti, precej značilno, da so dekletom všeč starejši vrstniki. V teh letih so namreč dekleta nekoliko bolj razvita kot fantje – dekleta v puberteti hitreje telesno in čustveno ter osebnostno hitreje dozorijo, na koncu obdobja pa jih nato fantje dohitijo. Posledično se torej dekletom v tem obdobju isto stari fantje zdijo še precej »otročji«, medtem ko se starejši vrstniki zdijo bolj razviti, modri in bolj izkušeni.
Ali si kdaj razmišljala o tem, zakaj so ti všeč nekoliko starejši fantje od tebe? Navadno imajo starejši posamezniki nekoliko stabilnejše življenje, kar lahko predstavlja pomemben občutek varnosti, kot tudi vir privlačnosti. Seveda pa je to odvisno od vsakega posameznika posebej – od njegovih lastnih vrednot, želj in pričakovanj o partnerju.
Vsekakor je torej normalno, da čutiš naklonjenost do starejših fantov, dokler ni ta starostna razlika prevelika.
Upam, da sem odgovorila na tvoje vprašanje. Lepo bodi!
Lea Figelj, diplomirana psihologinja (UN)