Pozdravljeni!
Stara sem 11 let in prosim za pomoč.
Že nekaj časa sem zaljubljena, a se zelo slabo počutim ker se v šoli vsi parčkajo, jaz pa še nimam fanta. Zgodilo se mi je že tudi da sem izvedela da ima fant, v katerega sem zaljubljena punco. Jokala sem cel dan. Navadila sem se. Zdaj mi je všeč nekdo drug in sem tudi izvedela, da ima punco. Oba para sta se kasneje razšla. Še vedno pa se v razredu vsi parčkajo, jaz pa še nimam fanta(nikoli ga še nisem imela). Ali je s tem kaj narobe? Zelo slabo se počutim. Ali lahko kaj naredim?
Lep pozdrav,
Hvala.
An
Anonimna oseba
Pripis: Ne gre samo zato da se vsi parčkajo ampak tudi zato ker si ga tudi sama zelo želim imeti. Vem da bi tudi sama lahko naredila prvi korak ampak ne vem kako
Še enkrat hvala
Uredništvo
_izbrisan uporabnik_

Odgovor svetovalca:
Pozdravljena, praviš, da si zaljubljena ampak ima / je imel fant v katerega si zaljubljena punco, kar te žalosti. Sprašuješ se tudi če je s tem, da ti še nisi imela fanta kaj narobe - naj te sprva pomirim – nič ni narobe s tem in razumljivo je, da se počutiš slabo zaradi nastale situacije.
Ljubezen in zaljubljenost sta med lepšimi stvarmi v življenju, saj prinašata prijetna čustva in občutke. Hkrati pa lahko ljubezen včasih povzroči tudi neprijetna čustva, kot so jeza, strah in žalost. To se lahko zgodi, kadar nam oseba v katero smo zaljubljeni, čustev ne vrača ali pa nas razočara in prizadene. Soočanje z nenaklonjenostjo je povsem normalno in lahko izzove tako žalost kot jezo, vseeno se je pomembno zavedati, da nikogar ne moremo prisiliti v čustva in da je včasih potrebno sprejeti situacijo, kljub težavnosti.
Zelo sem vesela, da si svoja čustva prepoznala. To je zelo pomemben korak! Sedaj pa sledi, da ta čustva tudi sprejmeš. Jokanje in izražanje žalosti sta povsem normalna, vendar je pomembno, da se zavedaš, da ni nič narobe s tem, da še nisi imela fanta. Nikar se ne primerjaj z drugimi, vsak ima svoj tempo in vse pride ob pravem času. Pomembno je, da ne hitiš ampak počakaš na pravega fanta, ki ti bo vračal čustva in s katerim se boš počutila srečno, ljubljeno in spoštovano. Do takrat pa se osredotoči na spoznavanje sebe in druženje s prijatelji, na tisto, kar ti prinaša veselje - simpatija se pogosto pojavi nepričakovano.
Ne pozabi na krepitev samozavesti. Verjemi vase in v svoje sposobnosti, hkrati pa lahko z izžarevanjem samozavesti lažje spoznavaš nove ljudi in sklepaš prijateljstva, ki lahko vodijo tudi v simpatije.
Zapomni si, da tvoja vrednost ni odvisna od tega, ali imaš fanta ali ne. Bodi potrpežljiva do sebe, saj vsak svet odkriva v svojem lastnem tempu. V kolikor boš potrebovala še dodaten nasvet, pa se lahko zopet obrneš name.
Pozdravček,
Prof. ped. in andr. Hana Neli Zorčič
An
Anonimna oseba
Hvala za odgovor in lep pozdrav
A.o.
P4
P4i_is here
Živijooooooooooooooooooooo!
Videla sem da si želiš fanta. O mtem moraš še sicer premislit. Stara sem trinajt, in leto nazaj v šoli, so vsi bili parčki-verjemi minilo jih je. Če si ga reš želiš, moraš vedeti da ti zmeraj lahko zlomi srce, plus ni tvoja igračka. moraš vedeti kaj mu hočeš reči iiiiiiiiiin da mu nemoreš kar vsega reči. Važno je tudi če ga sploh iskreno ljubiš ali je zaradi Influencea.
Lp (:
P4i_is here
An
Anonimna oseba
Hvala za odgovor in svetovanje P4i_is here. Bom razmislila
lp ao