Pozdravljeni,
sprašujem se, če je moja simpatija zaljubljena vame. Jaz sem v njega zelo. Z dramskim krožkom smo na vibru naredili skupino, v katero me je dodal on čeprav ni bil admin. Tudi na zasebno me ej vprašal nekaj kar bi lahko druga dva fanta ali pa na skupino.Pred dvema mesecema, ko je še imel punco sem ga dodala na snapchatu a me ni dodal nazaj. Zdaj pa ko sem izvedela da sta se razšla sem ga spet dodala in v minuti me je dodal nazaj. Napisal mi je ˝oj˝ jaz pa sem mu tudi odgovorila  z oj. Moj odgovor je prebral a mi ni nič odpisal (samo sina me). Imam pa občutek da me med poukom gleda in da je zaljubljen vame. Tudi sošolke pravijo, da se jim zdi da je.
Vesela bom vseh odgovorov.
• Uredništvo
_izbrisan uporabnik_

Odgovor svetovalca:
Pozdravljena,
všeč ti je fant iz razreda in te sedaj zanima, če si tudi ti njemu. Kaj ti sama meniš? Zapisala si, da ti je osebno tudi pisal, sošolke tudi menijo, da si mu všeč.
Najstništvo je precej čustveno obdobje, ko se zaljubljamo, spoznavamo svoja čustva... Tako je tvoja situacija čisto normalna - tudi to, da se sprašuješ, če si tudi ti temu fantu všeč. Najbolj gotovo boš to zvedela tako, da se boš z njim pogovorila in mu zaupala svoje občutke. Kako se ti to zdi? Verjamem, da je lahko strašljivo, a tako boš zares zvedela, pri čem si, torej ali tudi on kaj čuti do tebe. Ni nujno, da direktno poveš svoja čustva, lahko tudi vprašaš, če bi skupaj šla na sprehod, pijačo... skupno aktivnost, ki bo obema všeč. Pri tem je žal tudi možno, da se ne bo odzval, kot pričakuješ in upaš, ter te bo zavrnil. Res, da je lahko boleče, vendar boš tudi v tem primeru vsaj vedela, kako čuti, in lahko šla dalje.
Zdaj pa poskusi pogledati še z njegove perspektive. Morda je tudi on še zmeden glede svojih občutkov, napisala si tudi, da se je nedolgo nazaj razšel s punco. Morda si mu malo res všeč, a se še sprašuje, kaj res čuti in tudi sam ni prepričan. Tako ti je vseeno pisal, a se še ni bolj približal. Morda je tudi njega strah. Spet, težko zares veš, brez da se pogovoriš z njim.
Vedi pa, da je pri tem najbolje biti iskren, brez pretvarjanja. Ne moremo prisiliti druge osebe, da bi enako čutila do nas, zato je pomembno, da tudi fantu daš čas in prostor, da sam izrazi svoje občutke.
Želim ti obilo prijetnih izkušenj in kanček poguma pri izražanju svojih občutkov. Če te še kaj zanima, pa kar vprašaj
Patricija Knez, mag. psihologije