Zdravo, mene zanima če sva lhko skup s mojim mrzlim sestričem. Js 13 on pa 16. On je od mojega atija sestrič men je mrzu sestrič in me znima če nebi blo kj nrobe glede na to da sva si še v sorodu.
Hvala za odgovor lp
Uredništvo
_izbrisan uporabnik_
Pozdravljena,
opravičujemo se ti, ker še nisi prejela odgovora.
Poskrbeli bomo, da bo odgovor v kratkem objavljen.
Lep pozdrav iz uredništva.
Uredništvo
Brane But

Odgovor svetovalca:
Drago dekle!
Najprej odgovor na vprašanje glede sorodstva med tabo in tvojim »mrzlim« bratrancem in možnosti za morebitno zvezo med vama. Naš Družinski zakonik v izjemnih primerih dovoljuje sklenitev zakonske zveze med otroki bratov in sester in med otroki polbratov in polsester, če sodišče iz utemeljenih razlogov to dovoli. Pri ožjih sorodstvih od tega sklenitev zakonske zveze v nobenem primeru ni možna in ni dovoljena. Vidva s tem fantom sta v bolj oddaljeni sorodstveni zvezi in iz tega vidika ni zadržkov za morebitno zvezo med vama.
Opozoriti pa te moram na zadržek, o katerem ne sprašuješ, je pa zelo pomemben. Gre za tvojo starost. Stara si 13 let, do dopolnjenega 15. leta starosti pa spolnost v kakršnikoli obliki ni dovoljena. Če bi med vama do tega prišlo pred tvojim 15. letom starosti, bi fant storil kaznivo dejanje spolne zlorabe otroka do 15. leta starosti in bi kazensko odgovarjal.
Ne prehitevaj, daj času čas. Za nekaj časa še ostani pri sanjarjenju in ne prehitevaj s prakso.
Brane But, univ. dipl. psiholog