Imam eno vprašanje, v resnici je to kar dilema. Veliko sem razmišljala o svojem vpisu v srednjo šolo, že lansko leto in sicer sem prišla do spznanja da je moja največja želja postati zdravnica. V osnovni šoli sem pa vsako leto prav dobra, vmes je tudi kakšna trojka. Ali mi lahko uspe v gimnaziji priti do tega mojega cilja? Je vredno poskusiti ali naj se raje vpišem na drugo šolo? Starši menijo da mi lahko uspe, da me bojo podpirali... In ker je naša generacija velka bo tudi visoka omejitev za na fakultete.... Kaj naj naredim?
Hvala za vaš odgovor, in lep dan Dani :)
Uredništvo
Barbara Možina

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
če želiš postati zdravnica, se moraš vpisati na Medicinsko fakulteto, za to pa potrebuješ splošno maturo (to si lahko pridobiš na gimnaziji) in pa res zelo dober uspeh, saj so omejitve na medicini vedno zelo visoke.
Vsekakor menim, da ti v gimnaziji lahko uspe priti do lepih ocen in da se je vredno potruditi za svoje cilje. Veliko je odvisno od truda in časa, ki ga vložiš v šolo. Na vseh šolah je zelo pomembno sprotno delo in učenje ter poslušanje in sodelovanje pri pouku.Če praviš, da si bila pretekla leta prav dobra, to ne pomeni, da v gimnaziji ne moreš biti npr. odlična. Kjer je volja, tam je pot! Odlično je tudi, da imaš podporo staršev. Najbolj pomembno pa je, da sama verjameš vase, zaupaš v svoje sposobnosti in daš vse od sebe.
V primeru omejitev, se morda lahko zgodi, da ne boš imela dovolj točk za katero od gimnazij, saj so omejitve velikokrat visoke. Zato ti predlagam, da se sedaj do konca potrudiš kolikor gre.
Če imaš še vedno dvome, se lahko obrneš na svojega razrednika ali pa na šolsko svetovalno službo in se o tem pogovoriš še z njimi.
Veliko uspeha ti želim!
Barbara Možina, mag. prof. pedagogike