Pozdravljeni!
Zanima me samo če je življenje že dovolj za 13 let. Pač imam težave z mentalno pomočjo in noben tega ne ve, saj sem navzven vedno vesela, zvečer pa se vedno jocem. Poskušam naret samomor. Ni me starh. Vem da nisem sama ampak ne vem kak bi se odprla. Včasih se sprašujem, zakaj sem ravno jas na svetu, zakaj morem živeti, zakaj sploh morejo ljudje živeti, zakaj in zakaj. Pač svet me ne bi rabil. Tako kot vsi ostali. V šoli mi gre zelo slabo in ni smisla da sploh živim in se za nekaj trudim, ko vem da na šolo ki se jo želim iti ne bom mogla priti. Pač kaj če samo umrem, naredim samomor. Vendar me je strah da ne bo uspel. In ne vem... pač ni poti nazaj al pa naprej. Ne vem kaj naj. Hvala za kakršno koli pomoč. Hvala že vnapre
em
emi
kot prvo ful mi je zau da mors cez to it in to ze pr 13-ih in rabis res pomoc sj si rekla da ves da nisi sama sam vseen prosim probi najdit pomoc kr take obcutke nihce ne more nosit sam vem da je dost kripi se odpret nekomu pa mu to povedat ampk to res rabis nardit in to da si sm pisala je ze dost vlek korak, tvoj lajf je velik vreden vsako ziulenje je velik vredno in ocene pa sola ne dolocajo o tvoji vrednosti in ne rabs jih met prfekt za prihodnost kr vrjamem da ti bo ratal res pa ne pozab na konc je vse okej in ce se ni okej pol se ni konc in ce rabis se karkoli res karkol sam napis bom gledla ce bos kej odpisala sam res zavedi se da nisi sama plis sj vem da se ze ampk useen se mors zravn se zavedat da si vredna ziulenja in s tem ko ves da nisi sama pomen da se mas razloge da zivis kr te bojo ljudje pogresal vrjem pa res tvojga lajfa se ni konc sam tole trenutno je en tezjih delov k mors pridit cez njega in vrjamem da bos
Uredništvo
Barbara Stožir Curk

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
mladostnica, ki je zapisala odgovor pod tvoj zapis, ki kaže na to, da si se znašla v veliki stiski, je spodbudno zapisala kako je pomembno, da si dovoliš pomoči in da dobiš priložnost, da si slišana, da boš lahko bolj polno živela.
Žal mi je, da ti je tako zelo težko. Zapisala si, da razmišljaš o samomoru in da ga poskušaš tudi narediti. Torej pomeni, da si že poskušala, pa ni uspelo. Razmišljaš o tem, kdaj ga ponoviti, čim prej, kako in kdaj? Kako se sicer počutiš - te preplavlja žalost, obup, nemoč. Kateri dogodki so prispevali k temu, da se tako počutiš? Je to šola, o kateri govoriš, so to lastna pričakovanja, je tudi odnos s sošolci, doma?
Poskusiva razmisliti na koga se lahko obrneš - doma - so to starši, morda ti je lahko v pomoč prijateljica? Kdo v šoli - razrednik, šolska svetovalna služba? Bi zmogla stopiti do svetovalne službe, povedati kako se počutiš? Imaš mogoče že podporo zdravnika, psihologa ali psihiatra?
Ob vsem tem pa te vabim, da razmisliš o svojih notranjih močeh in izkušnjah, ki kažejo, da si zmogla, da je šlo. Poskusi razmistiti tudi kaj rada počneš, s kom si rada. Tudi prihodnost je pred tabo. Zapisala si, da ne boš prišla na želeno šolo. Kako to veš? Če prav sklepam si v 8. razredu in kar nekaj poti je še pred tabo, do želene šole in poklica pa lahko prideš po več poteh.
Čakam na tvoj odgovor in te vabim v sprejemanje pomoči v živo.
Prilagam povezave z oblikami pomoči: https://www.tosemjaz.net/poisci-pomoc/.
Objem.
mag. Barbara Stožir Curk, univ. dipl. psihologinja