Pozdravljeni,
Sem 19 letna punca. Prej nekaj mesecem sem se začela dopisovati z enim fantom. Je zelo prijazen in prijeten. Vendar že dolgo nazaj si pišem z enim ki mi je že dlje časa usec. Nekaj dni nazaj sem se dobila z tem ki sem ga spoznala pred kratkim. V sebi sem čutila krivico, da delam nekaj zelo narobe. To sem mu tudi kasneje povedala da nebi imel občutka da mu lažem ali mu delam neko prazno upanje. In sem mu povedala da sma lahko samo prijatelja oz da jaz želim samo prijateljstvo. Zdi se mi da ga je to prizadelo ker mi ne odpisuje. Jaz se z njim samo pogoviti in razčistiti par stvari ker se mi zdi da me ni dobro razumel ali pa jaz njega kaj je on v resnici želel. Mogoče sm prehitro sklepala. Nevem kaj naj storim mislim da me ne mara več oziroma si ne želi imeti prijatlesva z mano. Želela bi se z njim.iskerno pogovori in to sem mo tudi povedala. Nevem kaj naj storim nism želela nič slabega.
Mogoče sem uničila prijateljstvo.
Hvala za odgovor in lep pozdrav
• Uredništvo
Sara Holjević

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena, Pika.
V svojem sporočilu praviš, da sta s fantom, s katerim si dopisuješ, naletela na oviro v vajinem odnosu, pa tudi komunikacija ne poteka tako, kot bi si želela. Omenjaš, da te je strah, da se je zaradi te ovire vajino prijateljstvo končalo, česar pa si ne želiš. Predstavljam si, da ti je zelo hudo.
Že v naslovu vprašanja se sprašuješ, če je bilo to, da  si povedala fantu, da si dopisuješ tudi z drugim, prav. Popolnoma v redu je, da si mu to sporočila - pravzaprav je to odraz zdrave komunikacije, saj si začutila, da te fant ne zanima v romantičnem smislu, ampak le kot prijatelj. Če si z njim ne želiš globljega odnosa, je to popolnoma v redu. S tem si fantu jasno dala vedeti, kaj so tvoja pričakovanja od vajinega odnosa. Postavila si meje, kjer sama čutiš, da je prav.
Morda je tvoja izpoved fanta res prizadela in sedaj potrebuje čas, da se spoprijame s tem, da si ti z njim želiš le prijateljstva. Tudi s tem ni nič narobe. Seveda te spodbujam, da fanta ponovno kontaktiraš, saj si omenjala, da si želiš iskrenega pogovora. Lahko ga pokličeš - telefonske klice ljudje najmanj verjetno zavrnemo - lahko pa mu pošlješ sporočilo, kjer ga prosi, da bi se želela z njim ponovno pogovoriti. Pogovoriti o tem, kakšna čustva goji on in kaj si je želel, kako se ob vsem počutiš ti in da bi se želela pogovoriti o tem, kaj lahko skupaj storita v prihodnje, saj vajino prijateljstvo zelo ceniš in ti pomeni veliko. To je seveda le nekaj predlogov glede na to, kar si mi v svojem sporočilu zapisala ti, te pa spodbujam, da sestaviš svoje sporočilo in mu ga napišeš ali poveš.
Sporoči mi, ali se bo ta rešitev zate obnesla, sicer sem ti na voljo, da skupaj poiščeva kakšno drugo možnost.
Vse dobro ti želim.
Sara Holjević, dipl. psih. (un)