Pozdravljeni,
Letos imam valeto in s tem tudi veliko težav z izbiro plesalcev.
Zanima me samo:
Sedeli smo pri pouku pred mano pa sedi moj super sošolec. Na roki sem imela gumico za lase, moj sošolec pa me je prijel za roko in mi jo dal z nje ter se začel igrati z njo ob koncu pouka pa mi jo je vrnil. Zadnje case opažam da se z mano druzi malo več kot običajno in mi poskuša na vse načine nagajati. Naprimer mi ves čas jemlje peresnico in gumico ter podobne stvari.
Zanima me ce je to znak da sem mu všeč in ce je kako naj mu pokažem da je tudi on meni zelo vsec ne da bi bila pri tem vsiljiva......
Lep pozdrav
Zaskrbljenka
• Za
Zaskrbljenka
Pozdravljeni,
Pisala sem vam ze pred enim tednom in se vedno nisem dobila odgovora. Zanima me ce ste ga dobili ali je kaj prislo vmes.
Hvala
Lp
• Uredništvo
Uredništvo
Pozdravljena Zaskrbljenka,
tvoje vprašanje smo prejeli in še čakamo na odgovor svetovalke.
Takoj, ko bo svetovalka odgovorila, ga objavimo tukaj.
Lep pozdrav iz uredništva.
• Uredništvo
Tjaša Rola

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena Zaskrbljenka,
najprej se ti zahvaljujem, da si potrpežljivo počakala na odgovor, saj je trajalo nekoliko dlje.
Opisuješ nekaj situacij, v katerih si opazila, da ti simpatija namenja pozornost. Vsekakor so to lahko znaki, da si mu všeč, vendar ni pravila - ljudje svojo simpatijo izražamo na različne načine. Za začetek mu lahko nameniš kakšno lepo besedo, npr. mu daš kompliment glede frizure, majice, … Če si bolj pogumne narave, ga lahko tudi povabiš na sprehod, ali pa, da se za kak predmet skupaj učita. Na tak način bosta preživela nekaj časa skupaj sama in mu boš na nek način dala vedeti, da je pomembna oseba v tvojem življenju. Ko boš začutila, da je pravi čas, pa ga lahko povprašaš tudi o njegovih občutkih glede vaju. Tudi, če njegov odziv ne bo takšen, kot si želiš, mu svoja čustva povej in tako boš vedela, pri čem si.
Glede na tvojo mladost verjamem, da te čaka še ogromno lepih trenutkov zaljubljenosti in prave ljubezni.
Če imaš še kakšno vprašanje, te vabim k dialogu.
Bodi dobro, lepo te pozdravljam,
Tjaša Rola, mag. psihologije