Ojla,
sm le navadno dekle ki ni iskala ljubezni ker se mi je zdelo brezveze pa tud zato ker me je bivši ful užalu pa to...
Uglavnem js sm 14 stara (julija bom 15) in sm ʼspoznalaʼ enga tipa ki je za eno leto starej... pač to se je vse zgodil 26.6 ko sva šle z bestiko na bazen, pač dobr vse navadn a poj ona reče da je tam en njen prjatu... Poj on pride jo pozdravi in gre v vodo, temu njenmu frendu bomo dali ime Jajc. No jajc je biu z enmu njegovmu prjatom (vzdevek:sladoled), in s bestiko sva opazile kamor koli ssva šle sta onadva tud bla neke v bližini... Opazila sem tudi da me je sladoled ful gledu pa ko sm pogledala v njegovo smer se je obrniu nazaj in biu čist rdeč v obraz.. POj je Jajc pisu bestiki na Snapchat če sm js single da to sprašuje sladoled in če lahko moj snep,... Ona mu je dala a sladoled me ni dodou zato sem mislila daa so se sam zajebaval iz mene a potem ko nsem prišla domov me je dodou in mi je neki začeu pisat da bi on pršu do mene da bi se pogovarjala a sm ga kao grdo gledala...poj mi je reku ce bi mi 4je sli enkrt vn asl da bi j pr njemu domov prišla pa to... Men je malo čudno saj se nkomaj poznava a smo se dons več pog. in malo bolje...Vprašala sem ga če se je že ʼjebuʼ in je reku da ja in poj mene vprašal in sm rekla da ne in poj je reku da bo on moj prvi... Mislim nimam nič prot temu da mi to govori a nevem če je s  temu mislil resno...Kakšen nasvet?
lp
sončk
• Uredništvo
Cita Jenko

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
Ker ti na tvoje vprašanje odgovarjam z nekaj zamude, me najprej zanima, kako se zdaj počutiš – ali sta s fantom še vedno v stiku, sta kaj več govorila, in kakšno je tvoje razmišljanje po nekaj dneh? Včasih se stvari hitro spremenijo, se razjasnijo ali pa tudi zapletejo, zato je čisto v redu, če se tvoji občutki danes razlikujejo od tistih, ki si jih imela, ko si nam pisala. Če pa je situacija še vedno aktualna in si v podobni dilemi, ti z veseljem zdaj odgovarjam na tvoje sporočilo – in upam, da ti bo moj odgovor prišel prav, ne glede na to, v kateri fazi si trenutno.
Razumljivo je, da te ob tej zgodbi preplavljajo različna čustva – radovednost, navdušenje, morda malo zmedenosti in celo dvoma. Vse to je čisto normalno, še posebej, če si v situaciji, ki je nova in precej intenzivna. Ko se sprašuješ, ali gre vse skupaj »prehitro«, je to pravzaprav zelo dober znak – to pomeni, da poslušaš sebe, da čutiš svoje meje in da se želiš zaščititi.
Kar opisuješ – torej to, da si spoznala fanta, ki ti je všeč, da si začela z njim komunicirati, in da ti hkrati daje občutek, da bi že zdaj želel nekaj več – je nekaj, s čimer se sreča veliko mladih. Vendar pa je pomembno, da si vedno vzameš čas in da nikoli ne storiš ničesar, za kar nisi resnično pripravljena in kar si ne želiš iz srca. To, da je rekel, da »bo on tvoj prvi«, zelo verjetno kaže na to, da razmišlja predvsem o fizični bližini. In čeprav se to morda sliši laskavo ali vznemirljivo, je pomembno, da se vprašaš, ali si ti res to želiš. Po drugi strani pa so fantje v tej starosti pogosto precej osredotočeni na spolnost – veliko razmišljajo o tem, so lahko zelo neposredni ali pogumni v besedah – kar pa še ne pomeni nujno, da od tebe nekaj pričakujejo ali da si to res želijo takoj. Zato je še toliko bolj pomembno, da si ti zase jasno postaviš, kaj si želiš, kaj tebi ustreza in kje so tvoje meje.
Zanimivo je, da so raziskave v Sloveniji pokazale, da se večina mladih s spolnostjo v resnici sreča kasneje, kot si to med seboj predstavljajo – kar pomeni, da pogosto med vrstniki kroži občutek, da »vsi to že počnejo«, čeprav to sploh ne drži. ????
Če se ti zdi čudno, da se nekdo tako hitro pogovarja o spolnosti, čeprav se komaj poznata, imaš pravico, da se ustaviš in da poveš, da ti tak način ne ustreza. Spolnost je nekaj, kar mora temeljiti na zaupanju, občutku varnosti in iskreni želji obeh.
Zato te res želim spodbuditi, da zaupaš svojim občutkom. Če čutiš dvom, nelagodje ali zmedenost, si to vzemi kot znak, da nekaj ni čisto v skladu s tem, kar ti potrebuješ. Morda boš tega fanta še bolj spoznala in se bo kaj razvilo, morda bo postal dober prijatelj, ali pa boš ugotovila, da imata drugačna pričakovanja in se ne ujameta. :)
Pogumno naprej!
Cita Jenko, mag. psihologije