Pozdravljeni. Kmalu bom dopolnila 20 let in imam en problem. No niti ne vem, ce gre za problem.
Moja prva resna simpatija pred 3 leti je bil en tip, s katerim sva imela noro, ampak res noro kemijo. Sva prijateljevala in se kratek cas dobivala, jaz z namenom da bi se morda razvilo kaj vec, on pa ne vem. Cutil je isto kot jaz, mi je tudi povedal in bilo je videti iz vesolja. Ze en pogled je povedal vse. Takrat se ni zgodilo nic (spolnost), le poljubljala sva se. No, obnasala kot par. Vse je bilo super, samo uradno ni bilo nic. Nakar mi on po vsem tem nenadoma rece, da je bolje da sva samo prijatelja. Ok, sem bila sokirana ampak sem sprejela. Je lepo po pravici povedal, da pac ni za zvezo oz nekaj resnega. Jaz pa sem njemu rekla da si zelim resno in tako sva koncala in prekinila stike.
Kmalu sem spoznala drugega fanta, se zaljubila, ampak ni isto kot pri tistem prvem. Sva uredu par, se danes sva skupaj, ni pa take kemije. Tisto kemijo s prvim se po mojem cuti le 1x v zivljenju.  S tem sedaj imava tako mirno zvezo.
Zakaj pisem? Ker sem sedaj srecala spet tega fanta izpred treh let. Sva se pogovarjala, tako nasplosno o stvareh, zivljenju. Ampak se je cutila kemija se vedno kot takrat. Po tolikem casu....pri obeh. Pa ne vem kaj si naj mislim. Dalec od tega da bi pogovor potekal o naju, ampak a je mozno da to nikoli ne bo izginilo? Po eni strani imam obcutek, da sta se najini zivljenji prepletali v neprimernem trenutku. Takrat pri njem in sedaj pri meni. In sem cisto zmedena sedaj. Ker mi gre na zivce ta kemija, kot magnet se privlaciva, a verjetno gre samo za to in nic drugega. Pa vendar, mislite da ta kemija z "bivsim" ostane za vedno? Gre samo za spomine in pac neko veselje, ker sva se spet videla, ali gre za nekaj vec? In ja seveda so sedaj privreli vsi spomini spet na povrsje in s tem delam krivico fantu, imam obcutek kot da ga varam, ce razmisljam o preteklosti.
Ne vem....Kaj menite??
• Uredništvo
Mojca Lapi

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
Osebno menim, da ni pravila, da se samo enkrat v življenju pojavi nekdo, s katerim čutiš kemijo. Jaz si kemijo opisujem enako kot ti, kot nek magnet, ki nas vleče k nekomu. Tisto, kar nas vleče pa je lahko nekaj, v čemer se zelo povezujeta ali pa je to nekaj, kar zares občuduješ na njem.
Če te še zmeraj nekaj vleče nazaj k tistemu fantu, je tam še nekaj nerazdelanega, kar pa ne pomeni, da greš takoj nazaj v zvezo z njim, ampak moraš najprej sama pri sebi predelati, kaj je to, kar si zares želiš. Zdajšnjemu fantu pa, da ne boš ob tem imela slabe vesti, povej, da potrebuješ nekaj časa zase. Če je čustveno zrel, bo razumel. Potem pa raziskuj, če so tvoja čustva še zmeraj resnična in če so čustva z bivšim obojestranska. Če je on zdaj pripravljen na zvezo, lahko poskusiš, kako se bo razpletlo.
Preizkušaj, raziskuj, in uživaj ter živi življenje!
Mojca Lapi, mag. prof. pedagogike
• Ki
KiraL
Ja s tem prvim sva se privlacila kot magneta takrat se preden sva sploh spregovorila. In ko je prislo do tega, pa je bilo se bolj noro. Prav ne znam razlozit vsega tega. In po tolikem casu je vse isto, samo da sem jaz zasedena. Se bojim, da tudi ce bi se spustila v kaj z njim, da pa mogoce ne bi trajalo, ker lahko da se kot partnerja ne bi povezala kot je treba/si zelim. In v tem primeru bi mi bilo zal prekinit zvezo, ki je drugace lepa, me sprejme tako kot sem, tudi vse moje slabosti...
Ampak to ko sva se z bivsim srecala mi je res premaknilo vse, in nisem sproscena. A pa mislite, da bi bila ta kemija ista tudi ko bi bila stara 30,40 let, ce bi se nekje srecala? Ali to gre mimo cez cas? Ker v te stvari res nisem verjela, dokler me ni doletelo. Samo sem tudi misljenja, da to lahko hitro mine,morda se motim?
• Uredništvo
Mojca Lapi
Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
glede na to, da ne veš točno, kaj si želiš, ti predlagam, da si res vzameš malo časa zase in ugotoviš, kaj bi rada. Ne morem reči, kaj bo s kemijo. Lahko da ostane, lahko pa da bi izzvenela hitro. Ampak a ni to ravno čar mladostništva, da raziskuješ in preizkušaš?
Veliko poguma ti želim!
Mojca Lapi, mag. prof. pedagogike
• Pi
Pia
Pozdravljena,
Mogoce ti nebo nic pomagalo, ampak sem imela zelo podobnjo izkusnjo kakor ti. Torej, ko sem bila stara 15let sem spoznala fanta M. v katerega sem se res noro zaljubila in takrat sva se dobivala par mesecev, ni bilo se resno ampak vseeno sem izgubila nedolznost z njim, hodila sva na zmenke vse kar naj bi poceli parcki in odnaenkrat je bilo vsega kar konec, ker ni bil pripravljen na resno zvezo in iskreno tudi jaz nisem bila samo ga nisem hotela izgubiti. Rabila sem 6mesecev, da sem ga nekako prebolela oz. da nisem bila vec tako depresivna, ampak v vsaki zvezi po tem sdm bila nesrecna, vse fante sem primerjala z njim in noben ni bil tako dober kakor on, v nobenega se nisem mogla zaljubiti kakor vanj, vedno sem ga imela v glavi, razmisljala kako bi bilo ce bi se zdaj spoznala itd nisem ga pozabila nikoli, obdrzala sem tudi njegov.kontakt na snapchatu in sva se na vsake toliko casa pisala ceprav sem potem izvedela da je dost kmalu po tem ko se med nama ni izslo najdu novo punco s katero je bil potem skupaj 5let . Potem pa sem pri 19 spoznala koncno enega fanta, ki mu je bil dost podoben in sem mislila, da je toto da sem ga zdaj koncno pozabila, ampak sva se spet zacela pisati na vsake toliko casa in so vsi spomini prisli nazaj, spet sem zacela sanjarit o tem kako bova nekoc skupaj ampak imela sem fanta tako kot ti tako da so bile to le sanje.. Potem pa mi je povedal, da je koncal s svojo punco in takrat sem bila naibolj vesela na svetu ceprav sem bila se zmeraj zasedena ampak vedela sem da sem ze malce blizje temu, ker tudi moja zveza ni bila najboljsa, bila sem zelo nesrecna v zvezi in kmalu po tem ko sem zvedela da je on koncal s svojo punco sem zacela dojemat da moja zveza ni najboljsa in da bo treba nekaj ukreniti sam itak nisem nic tako da sem bila v zvezi s tem fantom do 2020 in potem sva sla na sreco narazen in bila sem nekaj casa sama potem pa sem se v oktobru 2020 zacela spet pogovarjati z mojo prvo ljubeznijo in takrat sva se zacela meniti ce bi se dobila in sem 2x zavrnila k sem se ga prevec bala, nisem vedla kako bom odreagirala ali me bo prevec bolelo ko ga bom videla.. ampak morem rect da je bilo super, kot iz sanj.. Zdej avgusta bo kmalu ze eno leto odkar sva skupaj in morem rect da je to najlepsa zveza v mojem zivljenju, sem najbolj srecna. Res je edino to da ni tako popoln kakor sem imela v glavi teh 8let, ampak oba sva se spremenila in sva sedaj druge osebe in sem res vesela da nisem nikoli obupala in sem "cakala" nanj ker nebi tega zamenjala nikol za nc. Mogoce se pa res srecata cez par let ko bosta oba samska in si bosta dala priloznost in bo neki najlepsga na svetu!