mam problem, vcasih me veliko stvari razjezi in sem samo tiho ter ne pokazem jeze oziroma custev tudi ko sem sam in npr dobim nekaksno sporocilo ki bi me naredilo zalostnega ali pa jeznega zadrzim v sebi in ne pokazem nobenega odziva na obrazu. Tudi jočem ne niti na pogrebih svojih bližnjih že od prejšnjega leta se počutim brez obžalovanj, brez zadržkov ali občutkov krivde res me ne obremenjuje teža krivde ali obžalovanja
zadnje case se pocutim kot da ne cutim nic drugega kot agresijo
• Uredništvo
Urška Stepišnik

Odgovor svetovalke:
Pozdravljen,
razumem, da doživljaš težave s čustvi in se soočaš z agresijo. Pomembno je, da se zavedaš, da v teh občutkih nisi sam. Veliko ljudi se spopada s podobnimi izzivi v različnih obdobjih svojega življenja.
Zdravo obvladovanje čustev je ključno za tvoje dobro počutje in odnose z drugimi. Če se počutiš, da ne moreš več obvladovati svojih čustev ali se soočaš s težavami, kot je agresija, je pomembno poiskati pomoč. Lahko se obrneš na zaupanja vredno odraslo osebo, kot je starš, učitelj ali šolski svetovalec, ki ti lahko pomaga pri iskanju strokovne pomoči, kot je pogovor s terapevtom ali svetovalcem. Lahko se obrneš tudi na Posvet, kjer se lahko pogovoriš s strokovnjakom.
Pomembno je, da se zavedaš, da ni sramota prositi za pomoč. Včasih je pogovor s strokovnjakom lahko zelo koristen pri razumevanju svojih čustev in najdbe načinov, kako se z njimi spopasti na zdrav način. Ne pozabi, da imaš le ti moč sprejeti korake za izboljšanje svojega počutja.
Ali imaš kakšne hobije, se morda v prostem času ukvarjaš s kakšnim športom? Pogosto pomaga že pogovor s prijateljem ali gibanje v naravi. Pomembno je, da najdeš način, s katerim boš lahko sprostil/nadzoroval to agresijo. Načinov je veliko, zato moraš sam najti takšnega, ki ti bo ustrezal.
Svetujem, da si prebereš to zloženko.
Če imaš kakršna koli vprašanja ali potrebuješ dodatno podporo, se vedno lahko obrneš name ali na katerega koli zaupanja vrednega odraslega v svojem življenju.
Želim ti vse dobro,
Urška Stepišnik, dipl. m. s. in mag. prof. socialne pedagogike