Hej! Moja teta je za rojstni dan dobila bon za agencijo palam za potovanje v indijo. Pol moji sosedi so dobil bon za potovanje v svico. Pac vse prek agencije. In sm sla gledat in majo agencije samo darilne bone z denarjom in pol ta denar na bonu porabis za en potovanje. In js bi ta bon kupla ampak bi rada da je prov za doloceno potovanje in da si sam zberes datum sam nikjer ni tega
Uredništvo
Tina Toman

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena!
Najprej pohvale za izvirno darilo. Potovanja so super zadeva. Bi te pa, na začetku, samo rada opozorila, da je podarjanje točno določenega potovanja lahko malo riskantno. V takšnih situacijah moraš biti resnično stoodstotno prepričana, da si izbrana oseba tja tudi v resnici želi odpotovati. V nasprotnem primeru jo lahko spraviš v stisko.
Kar se pa tiče nakupa bonov v turističnih agencijah je to stvar dogovora z agencijo. Lahko se zakupi bon za točno določeno potovanje, če ima le tega agencija v ponudbi in zanj že zagotovljene odhode. Drugače pa je običajnejša praksa ta, da se kupi samo vrednosti bon, obdarovanec pa se sam odloči kam in kdaj. Glede na to, da imaš informacijo, da je turistična agencija Palma izdala bon za potovanje v Indijo, predlagam da kontaktiraš direktno njih. Z agencijo se boš lahko namreč dogovorila o vseh možnostih, ki jih ponujajo.
Dobro opravi!
Tina Toman, prof. sociologije in uni. dipl. politologinja