Živjo, pisem vam ker me zanima kako priti do ADHD diagnoze. Ali naj grem prej k osebni zdravnici? In kaj naj ji recem? Mislim da se lahko zdaj na pregled narocis tudi preko neke spletne strani, ji lahko pisem kar tja? Vem da so trenutno cakalne vrste za psihologe/psihiatre res zelo dolge ampak sama zaenkrat nimam namena redno obiskovati psihologa, tako da me zanima ce obstaja kaksen nacin da bi “preskocila” vrsto ker sklepam da za postavitev neke diagnoze ne rabis pretorano dolgega obdobja? In ce to negre kako naj cimprej pridem na vrsto za pregled?
Ze vnaprej najlepsa hvala za odgovor :) -
Uredništvo
Patricija Kramaršek

Odgovor svetovalca:
Pozdravljena.
Za postavitev diagnoze potrebuješ obiskati pedopsihiatra ali kliničnega psihologa. Svetujem ti, da poveš svoje težave zdravnici ter prosiš, da te napoti dalje. V določenih centrih za duševno zdravje še potrebuješ napotnico zdravnice, v določenih se lahko naročiš direktno brez napotnice. V tem primeru se obrneš na kontaktno številko posameznega centra, v nadaljevanju pa s teboj izvedejo triažni pogovor, kjer predstaviš težave ter svoje želje. Glede čakalnih dob ti ne znam podati točnega odgovora. Žal ne obstaja možnost, da preskočiš čakalno vrsto v kolikor ne gre za akutno stanje. Morda raziščeš v katerem kraju je čakalna doba najkrajša. Pri zdravnici lahko preveriš tudi možnosti samoplačniškega pregleda, v kolikor ti je to sprejemljivo.
Želim ti vse dobro,
Patricija Kramaršek, mag. psihologijeCitiraj