Hej
jaz hodim k pedopsihiatru zaradi tesnobe in depresije zdaj cakam se na klinicnega psihologa. Psihiatrinji se zdi da imam tudi ADHD, ampak mora pocakati da opravimo se diagnostiko. A ce imam ADHD a je nujno da jem zdravila? Ker jst ne bi se za to jedla tablet, ker itak niso tezave tok hude da bo me ovirale.
• Uredništvo
Nejla Đikić

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
To, da psihiatrinja razmišlja o ADHD, še vedno ne pomeni, da ga res imaš niti da boš morala jemati zdravila.
Tudi če bi dobila diagnozo ADHD-ja, ni nujno, da jemlješ zdravila, še posebej, če si funkcionalna v svojem okolju (šola, odnosi, počutje). Veliko ljudi ne jemlje zdravil in težave obvladuje na druge načine kot so psihoterapija, prilagoditve v šoli, struktura ...
Klinično-psihološki pregled je način, da te psihiatrinja bolj razume. Ko bosta dobili izvid, se bosta pogovorili o načinih zdravljenja in skupaj odločili kaj je za tebe najbolj primerno.
Lepo bodi,
Nejla Đikić, dr. medicine, specializantka psihiatrije