Kj ce si tk ze probu velik drog pa te ful zanima se naprej sam se bojis da bos pol junki pac tk felling je ful dobr zanima me pa tk heroin al pa acid sam nvm
Br
Breskev
Btw heroin ne probt zradi tega kr boš enkrat probu in pol vsakič ko boš probu boš probu ujemat un ta prvi obcutek ko si prvic probau in neboš nikol vec dosegu tega obcutka in ko se bos probal odvadit "ker noces postat junki" bos mel tipo simptome gripe ampak 100x mocnejse in se ti bo ful tesko odvadit
ti priporocam pogledat film christiane f. Zelo dobro opise najstnike ki postanejo odvisni od heroina in je tud po resnicnih dogodkih
De
Debil
Ja sj to mi je lih fora sm vidu christine f in mi je lih fora o temu da pac realno nocm bit tk k to al mi je tk ful zanimiubpa dobr obcutk tk bit high pa shit
Uredništvo
_izbrisan uporabnik_

Odgovor svetovalca:
Živjo,
to se da sprašuješ glede svoje uporabe je zelo pomembno - saj s tem postavljamo malo distance do tega in smo pozorni nase, da nam stvari ne uidejo hitro izpod nadzora. Kaj te pri LSD-ju in heroinu najbolj zanima – kakšen učinek iščeš ali kaj si o njiju že slišala?
Čeprav si že poskusila več drog, sta LSD in heroin med snovmi, pri katerih so tveganja precej drugačna.
Heroin zelo hitro povzroči močno telesno in psihično odvisnost, lahko pride do predoziranja že ob prvi uporabi, še posebej, ker si še mlada in ker tega še nisi poskusila.
LSD sicer običajno ne povzroča telesne odvisnosti, lahko pa sproži zelo intenzivno izkušnjo, panični napad ali poslabša težave z duševnim zdravjem, še posebej pri mlajših osebah. Ker se možgani pri 15 letih še razvijajo, so tveganja večja.
Če razmišljaš o uporabi, bi mi bilo pomembno razumeti, kaj te k temu vleče. Včasih ljudje iščejo pobeg, radovednost, želijo poskusiti nekaj novega ali pa jih zanimajo izkušnje drugih. Predlagam, da nas morda kontaktiraš in skupaj pogledamo kakšne maš izkušnje in kako postopati dalje :) (DrogArt svetovalnica 041 730 800)
Anja Mihevc, mag. zakon. in druž. štud.
DrogArt svetovalnica