Dan!
Pisem sam mi je ful bad ke boste zvedl za ka gre.
Na družabnem omrezju me je nekdo dodov in pac ja js budala sm ga nazj kr sm bla cist obupana k smo se s frendicam na mrtvo skregale. No in pac sva se zacela pogovarjat. In po sm mu mogla slikco sebe poslat, sam ce jo bo tud on. In pac ja druga napaka js sn mu jo poslala pa dala na timer de je lah vidu sam 3 sekundice in po je men poslov sliko okej morm rect d ni zgledu tok slabo no. In po sva se zacela naprej pogovarjat in je tko reku se opravičujem izrazom ce bi fukala. In pac sm rekla de u teh letih zdej ziher NE. In po sva govorla nwm kva. In po mi je poslou d bi rd sek**. In sn bla uno wtf tole pa nau kul. In sm rekla ja pa dej s svojo punco in je reku de je nima. In po sva se naprej pogovarjala k sm rekla d me je en sosolc objeu pa d je hotu z mano spat po je pa on reku zaka nisn. Pa ce bi mu fafala? In sm bla uno stari umir se. Po me je spet prasu ce bi fukala pa sm mu rekla d sm ze razlozila da ne bi. In po je prasu ce bi z nemu fukala? Pa sm rekla da NE. Po je reku kasn uzitk to more bit pa da bi mi ga notr utaknu rd pa take. Dns je reku nj mu slikam moje modrce pa sm rekla de nej neha in po je reku d bo. Men je blo ful neprijeten k mi je tisto pisu o negovi zelji do se***. Pac men je to se ful tko nezanmiva tema in glede na to d se je tko pogovarju z mano zdej obzalujem kasno napako sm nrdila. Mogla bi ga ze na zacetku blokat. Zdj mi pa grejo sam te negove besede po glav kk bi me loh ne recem kva. Pac kk so loh tok dirty minderji. Zdj se pocutm ful ranljivo in obzalujem kar sm nrdila. Vem d tega ne bom vec pocela, sam kko bom pa v prihodnosti pol dubla fanta?
Uredništvo
Amadeja Jurič

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
praviš, da si se na družbenih omrežjih začela pogovarjati s fantom, ki je nato pričel neprestano namigovati na spolnost, kar je v temi vzbudilo neprijetnost. Sedaj ti je žal, da si mu na začetku sploh odgovorila. To obžaluješ in meniš, da si naredila napako, ki je v prihodnje ne boš ponovila.
S tem, da si mu odpisala ni pravzaprav čisto nič narobe. Res pa je, da moramo biti na spletnih socialnih omrežjih, še posebej če sogovornika ne poznamo, izjemno previdni. To pomeni, da ne pošiljamo svojih slik, osebnih podatkov in v kolikor pride do izsiljevanja ali spletnega nasilja, to tudi prijavimo oziroma se od tega odmaknemo. Tako se zaščitimo pred morebitnimi zlorabami.
Sama si mu javno pojasnila svoja stališča in odločno izrazila svoj NE. Res je, da bi ga lahko takoj odstranila, pa vendar naj ti bo to šola za naprej. V prihodnje boš tako bolj previdna in v kolikor ponovno pride do podobne situacije, to tudi pravočasno zaustavila.
Sprašuješ se, kako imajo nekateri lahko tako »umazane misli«. Pravzaprav je še posebej v mladostništvu povsem normalno, da mlade začnejo zanimati take tematike. Gre za čas odraščanja, spoznavanja sebe, drugega spola in spolnosti nasploh. S tem ni nič narobe. Seveda pa ni čisto vseeno, na kak način take ideje izražamo okolici. To, da je kljub tvojemu odločnemu NE on še vedno vztrajal pri svoji tematiki, vsekakor ni vredu.
Na koncu se sprašuješ, kako boš v prihodnje dobila fanta, če se z njimi ne boš pogovarjala preko spleta. Za spoznavanje novih ljudi in potencialnih partnerjev obstaja mnogo načinov. Morda boš spoznala koga v sklopu kake interesne dejavnosti ali ob drugi priložnosti, morda ti bo koga predstavila prijateljica, ... Glede na današnji trend spoznavanja novih ljudi preko spleta sem prepričana, da boš še kdaj spoznala koga tudi preko spleta. Tudi s tem ni nič narobe. Le pazi, da boš pri tem previdna in še posebej, da ti ob pogovoru z njim ne bo neprijetno.
Lepo bodi,
Amadeja Jurič, mag. psihologije