To mi je ze malo nerodno pisat samo se bolj me je sram ko me v zivo kdo vidi in ne vem kaj naj nardim. Hodim k psihologu zaradi bulimije in se zdaj dolgo nisva vidla ker je bil na bolniski jaz pa sem se vmes zredila za 7 kg in mam naslednji teden srecanje pri njem in me je tak sram da bi se najrajsi zarila v zemljo in nikoli vec prisla ven. Razmisljam da ne grem ker vem da je opazno to da sem zdaj se bolj debela kot sem bla prej in res nevem kaj naj ker kaj si bo mislo. Kaj to drugace opazite ko se kdo zredi al pa shujsa pa si mislite kaj cudenga? Haha vem da je cudno vprasanje in da niti priblizno ni to zdaj first worlds problem ampak res me je groza lol
ok
okidoki
hejjj lej im telling u pac dont worry about it realno js imam tud bulimijo; no sm jo mela zdej sm cez, in ti povem da res je WORTH IT!!! zivljenje ti se bo tok zboljsal ti prsezm okej?? vem d je zdele zlo tezko pac i get u okay ampk tko mors it ne zamudt. pol ti bo u prihodnosti zou. ce si se mal zredila pa lej all im gonna say je da je fo sam dobr. pac ne brigi se kko te drugi vidjo okej?? predn ti gre to na drugi stopnjo ker pac recimo js sm bla ze RESSS dalec u bulimijo js ti res povem da PROSMMMM ne tko razmislat. perfect si in gaining weight je sam a healthy sign oke!!! LOVE UUU❤️❤️❤️
St
Stella
Uh poznam to... ne skrbi on te (ali ona) ne sme obsojati tudi če bi (maloverjetno)opazil . In ne pozabi tam ne da to pomaga. Glede tega kaj pa si mislijo drugi....jah verjetno ne opazijo velike razlike če la že slučajno pa si zagotovo ne mislijo kaj slabega! Samo pojdi vem da je lahko neprijetno ampak zelo verjetno tega niti omena ne bosta . Če pa bosta pa ne bo nič slabega samo kaj spodbudnega.
Upam da kaj pomaga.
Uredništvo
Sara Holjević

Odgovor svetovalke:
Enatu, živjo.
V svojem zapisu se sprašuješ, ali se nihanje v tvoji telesni teži opazi in ali je smiselno, da se udeležiš termina s svojim psihologom. Predstavljam si, da ti ni lahko in da si ob tem v hudi stiski.
Vsaka stiska je relevantna, nikakor se ti ni treba počutiti, kot da tvoje sporočilo ni pomembno, ker je pomembno in je to, da si se na nas obrnila z vprašanjem, zelo pogumno in nikakor ne čudno.
Menim, da bi bilo dobro zate, da obiščeš psihologa, saj je, kot si rekla, minilo nekaj časa od vajinega zadnjega srečanja. Psihologi smo tukaj, da zaznamo in naslovimo spremembe v tvojem počutju in vedenju, ne v tvojem videzu, četudi se je opazno spremenil ali ne (razen v primeru drastičnih in nenadnih sprememb videza, ki bi bile povezane z občutno duševno stisko, kar pa v tvojem primeru ne drži). Tukaj smo zate, da ti pomagamo se počutiti bolje v tvoji koži in verjamem, da je to cilj, ki sta si ga postavila tudi vidva s psihologom.
Predvidevam, da si še vedno v obdobju odraščanja, kjer je nihanje telesne teže nekaj čisto običajnega in ne nekaj, zaradi česar bi te moralo biti sram, nikakor ne; seveda pa tudi kasneje v življenju to ni sramotna zadeva, saj nas nihanje telesne teže spremlja celo življenje. Želim, da se na to spomniš, če bi te kadarkoli spet preplavile misli o zavračanju hrane.
Če bi mi želela zaupati še kakšno svojo misel, sem ti zmeraj na voljo; tudi takrat, ko bo minilo več časa med termini pri psihologu.
Mislim nate,
Sara Holjević, dipl. psihologinja (un)