Pozdravljeni!
Sm 14 letnica ki se slika naga in sem tako rekoč kurbetina oz. Kurva.
Tko uglavnem js sm 14 stara in ane slikam se u modrcu tangicah tut pa naga brez modrca in sm poslala sliko tipu in se je slika razsirla kar mene ful ne mot zj je že 2 leti od tega sm na deugi soli k sm 3 krat fuknla 6class in ja uglavnem vejpam kadim iscm tipe se slikam naga sm ze mela spolne odnose mam 3 fante ja tko uglavnem. Mene moja situacija ne mot ampak me zanima kako ljudje sprejemajo mene ane se velikat stapem skragam kadim se kurčim fukam nimam osnovke narjene pac boli me kurac za use ane. Starsi vejo za vse to no mtka ve fotr se je pa odlocu ns zapustit. Jadnoo! Uglavnem i mtka mene cis podrzuje pr tem me tut ona slika kupuje vjoe ovo ono tkoda mt hvala ti. Sm pa uglavnem to napisala ker me zanima a je to nurmal za 14 letnico upam da nism sam js taka sj pomojm smo vse punce take ane? No vsaj prjatlece moje. Moje uprasanje je ali je moja situacija nurmalna in a sm tko sexi ce sm taka.
Lp
He
Helou
Lepo ampak pazi se 14 let je mal premajhno
Uredništvo
Eva Štrukelj

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena!
Hvala za tvoje sporočilo. Trenutno si v obdobju mladostništva, ki je polno prevpraševanj in iskanj meja. Vendar pa to preizkušanje lahko vodi tudi do vedenj, ki so tvegana in nevarna, kar se tiče fizičnega zdravja ter psihičnega počutja. Bolj kot vprašanje - ali je kar počneš normalno - se mi zdi pomembno, da premisliš o tem, ali poskrbiš ob vsem tem za dovolj varnosti? Ali so osebe v odnosih, ki jih opisuješ, spoštljive do tebe in tvojih meja? Ti dajejo občutek vrednosti in varnosti? Poskrbite za ustrezno zaščito oziroma da ne bi prišlo do nezaželenih posledic? Poleg tega da se počutiš seksi, kakšni občutki so še prisotni po takšnem vedenju? Kako se trenutno v življenju na splošno počutiš? Normalno je, da preiskuješ spolnost ter spolne odnose, vendar je pomembno, da naše odločitve glede tega ne temeljijo samo na želji po spolnosti, pač pa poskrbimo tudi za to, da smo pri tem odgovorni in varni. Pri raziskovanju tveganj ter lastnih meja bi ti lahko pomagalo, če se pogovoriš s kom, ki mu zaupaš - morda šolska svetovalka, starejša prijateljica ali kakšna odrasla oseba, ki ti je blizu. Poleg tega pa ti svetujem, da poskusiš raziskati še druge svoje lastnosti in dejanja, ki ti dajejo samozavest. Če želiš, se lahko pogovoriva še več o varnosti, tveganjih ter samozavesti in samopodobi tudi midve, zato nam le še piši, če bi si tega želela.
Vse dobro ti želim,
Eva Štrukelj, mag. klinične in zdravstvene psihologije in mag. psihoseksologije
Le
Lepdan8634
Živjo ja hvala za udhovor
Ar
Arči
Vprašuješ ali je tvoja situacija normalna. Glede na to, da je situacija, kot ti to imenuješ, odvisna in posledica ravnanja posameznika, bi bilo bolj na mestu vprašanje ali si ti normalna in ne situacija.
Pa res želiš odgovor ali ga poznaš že sama?
Pišeš, da imaš 3 fante, kako to misliš, imela si doslej tri fante ali jih imaš sedaj kar vse ti istočasno?
Glede na to, da si zapisala, dobesedno, "boli me kurac za use" in da te mama podpira in tudi slika, se sploh ne čudim, da se je oče odselil. Jaz bi se tudi.
Pa ti to čisto resno vprašuješ ali je tvoje ravnanje normalno za najstnico. Če mene vprašaš krepko štrliš iz povprečja deklet tvojih let. Prav zaprav bi zelo težko našel še kakšno z lasnostmi, ki jih imaš ti.
Primer za obravnavo na CSD. Zoper mater pa prijava.
Zadovoljna z odgovorom ali ti napišem še kaj. Samo sporoči. Vendar ne pričakuj, da te bom tolažil.