Uglavnem en moj sosolec mi je ze zelo usec no enkrat mi je blo recen da bi on sel z mano van in sm ga pred 3 tedne povabla na kavo, sva sla, pogovarjala sva se o razlicne teme in smo prisli na temo odnose in on je rekel da nima punce, in da noce imet kjer ga je zadnja punca zafrknil. Po enmu dnevu on pove da mu js nism uces, navadn js grem over it, ampak tko par dni nazaj mi najina skupna frendica pove da ga je uprasala ce je on vame in ni dal jasnega odgovora pac tko ja ne ampak je rekel da tud ce sm mu usec da nimava nic skupnega na kaj je ona rekla naj me on mal spozna v stvari ka so njemu usec. In unceraj js sm se neki pogovarjala z njemu glede tega kako naj ga klicem in njegovi najboljsi prijatelj rece tko klici ga (nickname) ... No zdj mene zanima a bi lahko neki blo? Ves cas si snepava, lajka use moje slike na insta (prej jih nikol ni)
hvala za odgovor
m
Uredništvo
Lina Buršič

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
kot praviš, se sprašuješ, ali si sošolcu všeč, saj daje mešane signale. Verjamem, da si zaradi njegovih nejasnih odgovorov zmedena in na trnih, kaj bi lahko bilo in kaj bo naslednje, kar se bo zgodilo med vama. Kaj pa tebi pomeni, da bi med vama nekaj bilo? Razmisli, kako bi si ti sama želela, da se vajin odnos razplete? Kaj bi še dopuščala v odnosu in česa ne bi?
Kot praviš, veliko časa preživita z dopisovanjem preko spletnih omrežij, vendar že to, da sta sošolca, pomeni, da preživita skupaj veliko časa. Kljub temu poskusi preživeti več časa z njim v živo kot pa da si dopisujeta, če je to nekaj, česar si želiš. Prek spleta lahko namreč lažje vstopimo v stik, nismo v trenutku z osebo, odgovorimo, ko čutimo, da bi odgovorili, več časa imamo za razmislek, sporočila lahko zbrišemo, če nam niso všeč, prav tako pa je bolj enostavno ‘lajkati’ sporočilo ali sliko kot nekomu podati kompliment v živo. Aktivnost na socialnih omrežjih nam daje tudi občutek varnosti in anonimnosti. Kako pa je, ko sta skupaj, drug pred drugim? Kako se počutiš ob njem? On tudi pravi, da nimata veliko skupnih točk - kaj pa ti meniš, da imata skupnega. Kaj pa bi si ti želela, da bi počela skupaj?
Ne pozabi pa, da sta za odnos potrebni dve osebi. Če ne prejemamo pobud s strani druge osebe, torej samo mi izkazujemo zanimanje, od drugega pa ni povabil, se lahko počutimo žalostno, razočarano, osamljeno, tudi nezaželeno. Razmisli, koliko časa bi še vztrajala v takšnem odnosu.
Nazadnje bi ti želela sporočiti, da žal ne morem vedeti, ali se bo iz vajinega odnosa kaj razpletlo ali ne. Njegovega vedenja in odziva ne moreva nadzirati. Vseeno pa lahko poskusiš ponovno organizirati druženje ali mu direktno povedati, da ti je všeč. Ovinkarjenje traja dlje, nedirektnost in obotavljanje pa nas spravljata v še večjo stisko, prav tako čakanje, kdo bo naredil ‘prvi korak’. Seveda ta direktnost in iskrenost zahtevata veliko poguma, vendar kako enostavno bi bilo, da bi bili samo iskreni drug z drugim.
V vsem tem ne pozabi biti iskrena tudi do sebe in preverjati, kako se z njim počutiš.
Lepo te pozdravljam,
Lina Buršič, dipl. psihologinja (un)