no torej zadn mesec se pocutim tko zlo slabo all the time pac nwm kr naprej se neki sekiram za ene stvari za katere se ponavadi ljudje ne sekirajo glih neki dost sam moji mozgani pa nardijo iz tega celo dramo pa filing kot da se bi mogla sekirat za to na drugi strani mam tko v enmu dolocenmu delu dneva tko obcutek take res slabe energije k pol zgledam cist nadrkano pa tko cist depresivno pa slabe volje na drugi strani pa mam tut take obdobja dneva ko sm lahka ful dobre volje pa se tko ful fajn pocutim pa vse sam pol po nekem cajtu pa sm od tega dost utrujena pa sm spet nadrkana nazaj pac zdej to je blo tko ze zdej zadn mesec sej drgac sm se tut rezala sam ja zdej se glih neke dni ful ne vec pa tko zdej zadnje 14 dni pa se je situacija se mal poslapsala ker sm zacela tko fuuuul jokat pac tko brez nekega razloga sam tko jokat ponavad je to tko polpoldan al pa tko pozno zvecer k bi naj sla spat in pol se sam tko jokam na polno tuki mogoc je se fino povedat da sm tako obdobje ze mela lani aprila ampak zdej je se mogoce mal slabse k takrat tk da mene res zanima ka se dogaja z mano
Uredništvo
Patricija Knez

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena!
Kot berem, se že nekaj časa soočaš z intenzivnimi čustvi – od skrbi in tesnobe do obdobij, ko se počutiš popolnoma izčrpano ali zelo slabe volje. Verjamem, da se ob vsem dogajanju počutiš v stiski in tudi zmedeno ter želiš izvedeti, kaj se ti sploh dogaja. Morda je za tabo težje obdobje ali veliko zahtev, ki so ti pustili precej stresa in pomanjkanje volje, v vsakem primeru pa takšni občutki vplivajo na kvaliteto življenja. Vesela sem, da si zbrala pogum in si pisala! Vedi, da nisi sama in ti občutki ne bodo trajali večno - da se jih predelati in zaživeti bolje.Iz tvojega zapisa sem začutila, da te precej obremenjujejo tudi manjše stvari, hitro potem tudi postaneš slabše volje kot si rekla. Tako velika čustvena nihanja znajo precej izčrpati energijo. Morda te ravno to privede, da se ti do večera nabere toliko vseh občutkov, da se ti vsujejo ven v obliki joka. Navadno je poleg še kakšen drug dejavnik. Morda gre za kakšno obliko depresije, vendar ne morem kar tako reči. Mi lahko kaj več poveš, kaj se ti v tem času dogaja, s čim se soočaš? Tako bom tudi lažje razumela tvojo situacijo in te znala podpreti.
Zapisala si tudi da si se nekaj časa samopoškodovala. Kakšne misli so se ti ob tem pojavljale? Takšno vedenje je lahko kot uteha in trenutno olajšanje v stiski, vendar ni dolgoročna rešitev. S stisko se je včasih zelo težko spopasti sam in nam ne uspe vedno, s čimer tudi ni nič narobe. Takrat je dobro, da poiščemo pomoč. Si se o svojih občutkih uspela pogovoriti s kom? Morda s starši, šolsko psihologinjo? Toplo te spodbujam, da stopiš do enega izmed njih, ki mu najbolj zaupaš, in se pogovoriš z njim, v kolikor se še nisi. Verjamem, da je lahko strašljivo in neprijetno o tem govoriti, vendar sem gotova, da ti bo potem bolje. Že sam pogovor o naših občutkih nam lahko olajša situacijo in te težke občutke. Misliš, da bi zmogla?
Do takrat so ti v podporo lahko tudi nasveti tukaj.
So boljši in manj škodljivi načini, da obvladaš stisko. Naše telo lahko napetost sprosti tudi z jokom, kar je popolnoma normalno. Dovoli si te občutke, ne da bi jih obsojala. Zavedaj se, da ti občutki ne pomenijo, da bo vedno tako.
Tukaj ti prilagam še vire pomoči, na katere se še lahko obrneš, če bo stiska res huda: https://www.tosemjaz.net/poisci-pomoc/
Tukaj sem zate, če želiš še kaj deliti ali potrebuješ več opore. Verjamem, da se zmoreš prebiti čez težke občutke.
Patricija Knez, dipl. psihologinja (un)