en dan sem bil na busu is sem prepozno sel do vrat za mojo postajo, ceprav sem stal in se rihtu da grem dol me voznik ni vidu in je sel mimo postaje. grem do njega pa recem "aja, a ste ze sli mimo?" kot namig da bi rad sel tam dol ane... zamomljav je besedo ki je bla ocitno "idiot." recem "prosim?" pa se sam nasmehne. na koncu me je par metrov po moji postaji pustil. recem "hvala adijo" pa je bil tih (drugim je vsem reku ko so sli pred mano dol na drugih postajah). celoten dan mi je unicil ceprav sem se do takrat mel zelo fajn, moje pocutje mi je cist dol padlo, z nobenim doma se nism pogovarju pa se joku sem se. vem da to sploh ni vazn in da se niam za sekirat ampak nemorem pomagat ce sem obcutljiv pa picka. zal mi je da se nemorem za sebe postavit in rect kej nazaj. in to ne sam v tem primeru ampak povsod, ne upam si nevem zakaj. moski sem, pa najvecja picka
Uredništvo
Sara Špiljak

Odgovor svetovalke:
Pozdravljen,
najprej naj se ti zahvalim, da si se obrnil na našo Svetovalnico. To, kar si doživel na avtobusu, ni nepomembno. Ko nas nekdo ignorira ali celo užali, to zaboli – še posebej, če tega ne pričakujemo. Povsem razumljivo je, da ti je razpoloženje padlo in da si bil prizadet. To ne pomeni, da si preveč občutljiv ali šibek, ampak da si človek, ki mu ni vseeno, kako ga drugi obravnavajo.
Veliko ljudi v takih trenutkih “zmrzne” in šele kasneje pomisli, kaj bi lahko rekli. To ni strahopetnost, ampak zelo pogosta reakcija. Postaviti se zase je veščina, ki se je lahko naučiš – z majhnimi, mirnimi stavki, kot na primer: »Prosim, govorite spoštljivo.« Ni treba, da napadeš nazaj, dovolj je, da zaščitiš sebe.
Najbolj pa me skrbi, kako strogo govoriš o sebi. To, da si moški, ne pomeni, da ne smeš biti občutljiv ali da ne smeš jokati. Ranljivost ni slabost. Namesto da se žališ, poskusi biti do sebe bolj razumevajoč. Tisti voznik je s svojim vedenjem pokazal nekaj o sebi – ti pa si pokazal, da ti je mar za spoštovanje. In to je pomembna vrednota.
Želim ti vse dobro na tvoji poti,
Sara Špiljak, dipl. psihologinja (un)