Stara sem 24 let pa še nisem imela fanta. Nikogar ki bi mi bil všeč še nisem spoznala. Prav tako si ne želim imeti otrok zaradi bolezni, ki jo imam. Sem zaradi tega čudna?
Uredništvo
Anja Jularić

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena.
V svojem zapisu si navedla zelo malo informacij o sebi in svojem življenju, zato se mi ob prebiranju tvojega vprašanja pojavlja predvsem zanimanje zate. Kako bi se opisala? Kaj je zate pomembno? Katerim vrednotam slediš v življenju? Kaj si želiš zase v prihodnosti? Kaj zate osebno pomeni partnerstvo?
Nič od tega, kar si zapisala, ni čudno. Razumem pa, da se o partnerju in odločitvah glede otrok sprašuješ. V naši družbi družino še vedno pojmujemo zelo tradicionalno - oče, mama in otroci, v resnici pa ima družina veliko več oblik in barv :)
Ljudje smo si med seboj zelo različni - nekateri hitro vstopajo v partnerska razmerja, drugi kasneje, nekateri nikoli. In vse to je okej. Tu ni pravilnih in napačnih odgovorov. Najbolj prav je tako, kot sama čutiš, da si želiš. Kaj zate pomeni to, da pri 24 letih še nisi imela partnerja? Vidiš to kot nekaj slabega ali kot vrednoto? Kaj razmišljaš v povezavi s tem?
Sprašuješ se o pomembnih vprašanjih, navajaš tudi bolezen. Včasih nam lahko ob pomembnih odločitvah in stiskah v povezavi z njimi pomaga, če pogledamo na njih z "drugimi očali". Če bi se ti zdelo smiselno lahko pokličeš v najbližjo svetovalnico - Posvet, kjer nudijo hitro in brezplačno psihološko podporo.
Želim ti vse dobro
Anja Jularić, mag. psihologije