že dolgo sledim eni punci preko socialnih omrežij in je doma tudi kr dosti blizu mene a je v živo se ne poznam. Pri njej mi je res ušec da je sportnica in iz njenih objav se mi zdi da imava kr podobne interese, kajti v svetu kjer živimo ni kaj dosti deklet ki bi bile tako aktivne kot ona in tudi osebno ne poznam punce mjoje starosti ki bi ji bilo v veselje hodit v gore in to seveda veseli tudi mene. zato se obračam na vas če imate kakšno idejo kaj naj storim da bi me mogoče opazila.
lp
AN
ANtiona
Če ti sledi na družebnih omrežjih tudi ona, objavi sliko, kako hodiš v hribe.Ko objavi story, ji "lajkaj" ali pa komentiraj "kje pa je ta vrh", "je bilo lepo vreme", nekaj v tem stilu :) Nič bat! Če ne, pa mogoče preko njenih prijateljic/ prijateljev puskusi stopiti v stik z njo :D
Uredništvo
Patrik Senica

Odgovor svetovalca:
Hej!
Me veseli, da si spoznal oziroma veš za dekle, ki ti je všeč :)
Že vrstnik zgoraj ti je zapisal dober odgovor, ki je lahko res dober način prve vzpostavitve kontakta. Tako da ja, lahko ji pišeš s tem, da začneš pogovor o neki skupni temi, ki jo več kot očitno imata. Živimo v časih, ko je včasih celo bolj enostavno in manj nerodno to storiti preko socialnh omrežij kot pa v živo. Glede na to, da je to v bistvu (kolikor prav razumem) vajina edina povezava, je še mogoče res najboljše, da pride do prvega kontakta tam - potem, ko se pa nekoliko bolje spoznata pa jo lahko kam povabiš, da se spoznata še v živo.
Mogoče bi bilo dobro tudi biti pozoren na to, če ima morda fanta, da ne boš potem razočaran.
Želim ti vso srečo in upam, da se izteče tako, da boš zadovoljen :) Če ti lahko pomagam še s čim (kajti vem, da je moj odgovor precej kratek), pa mi sporoči!
Patrik Senica, mag. psihologije
j
hvala obema za odgovor