Od kar vidim punce imajo raje, ko je fant visji, mocen in take stvari, in se nikoli nisem srecal punce ki ima raje da je ona v nadzoru in da ona zacne stvari. A je v redu, da iscem tako punco, da je visja od mene in da ona izbira in da je na meni med seksom. Jas sem sibek, brez misic in hocem tako vstati, nocem imeti kratkih las in misic. A je v redu da tako mislim?
Bo
Bond007
Sto ljudi, sto različnih okusov. Bodi to kar si, saj drugi so že taki, kakršni so.
Upam, da si najdeš svoj par, če ti tak položaj paše ni nič narobe s tem.
Uredništvo
Sara Špiljak

Odgovor svetovalke:
Pozdravljen,
najprej naj se ti zahvalim , da si se obrnil na našo Svetovalnico. Iz tvojega razmišljanja vidim, da veliko razmišljaš o sebi, svojih željah in o tem, kakšen odnos si želiš v prihodnosti. To kaže na zrelost in iskrenost do samega sebe, kar je zelo pomembna osnova za zdrave odnose.
Pomembno je poudariti, da ne obstaja samo en “pravilen” način, kako naj bi fant ali punca izgledala ali se vedla v odnosu. Ljudje smo si zelo različni – tako po videzu kot po značaju, energiji in vlogah, ki nam v odnosih ustrezajo. Povsem v redu je, da veš, kakšen tip partnerke ti je bližje, in da si želiš odnosa, v katerem se boš počutil sprejetega takšnega, kot si, brez potrebe po tem, da bi se spreminjal v nekaj, kar nisi.
Prava partnerka bo tista, ki bo cenila tvojo avtentičnost, tvoj značaj in tvoje vrednote. Odnos, ki temelji na medsebojnem spoštovanju, sprejemanju in odprti komunikaciji, je vedno pomembnejši od zunanjih pričakovanj ali stereotipov. Dovoli si biti to, kar si, in zaupaj, da obstajajo ljudje, ki bodo to v tebi videli kot prednost.
Če boš ostal zvest sebi, boš imel več možnosti, da zgradiš odnos, v katerem se boš počutil varno, slišano in spoštovano.
Želim ti vse dobro,
Sara Špiljak, dipl. psihologinja (un)