Okej.
Stara sm 17, pa se nism bila nikoli v neki zvezi, pac mi je bil ze kdaj kdo vseč, ampak ni blo nikol nc resnega. Vem, da mam za vse še čas, ampak se res ful sekiram, ker se počutim, kot, da bi ze mogla met resnega fanta in da nism kul, ker še nism mela prvega spolnega odnosa. Skos razmišljam, da je 17 neka povprecna starost, ko se vecina mladih odloci za prvič, in da bom vse zamudila. Vem, da sploh nism za to pripravljena in da morm dati sebi za to še čas, ampak se vsakič k to razmisljam pocutim res bedno. Zanima me, ce je to ok, oz. kako se naj s tem lazje spoprijemam al pa tut mogoč ce ma kdo od vrstilnikov podobne občutke glede tega.
Vse dobro vsm k to berete
• Jc
Jcjdn
Nisem strokovnjak ampak če misliš da še nisi pripravljena je pomoje boljše da počakaš in da to narediš z nekom ki mu zaupaš in želiš to storiti z njim. Saj si šele 17 in imaš še velik časa da spoznaš svojega fanta. Mogoče ga boš spoznala že naslednji mesec ali pa naslednje leto ali jutri ali pa ko boš na faksu. Mislim da ni noben problem ce si že 17 ti pa stori kakor želiš in kadar želiš. Jaz sem že 22 in še nikoli nisem imel punce niti spolnega odnosa tako da nisi edina. Prej sem si želel ampak sem vedno bil obremenjen s šolo potem pa na faksu naprej tako da sem šele zdaj v zadnjem letniku začel razmišljat da bi si najdu kako dekle ker sem res osamljen in potreben ljubezni in objemov. Imam že eno lušno v mislih. Bil sem že enkrat res močno zaljubljen in vem kak boli ampak mislim da sem jo že prebolel po enem letu. Vse dobro in srečno????
• Uredništvo
Ajda Novak

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena!
Če praviš, da še nisi pripravljena na prvi spolni odnos in da si ga ne želiš, počakaj. Prej ali slej boš spoznala nekoga, s komer si boš želela doživeti spolnost, ko boš pripravljena. Delati stvari zato, ker se ti zdi, da jih počnejo vsi drugi, je brezveze, še posebej, če se pogovarjamo o spolnih odnosih. Pri odločitvi za prvi spolni odnos v splošnem velja, da je zanje velikokrat prehitro, nikoli pa prepozno.
Počakaj na osebo, s katero si boš želela izkusiti spolnost, do takrat pa se poskusi manj obremenjevati s tem, kaj počnejo tvoji vrstniki in več razmišljati o tem, kar osrečuje tebe. Ljudje smo si različni, imamo različne želje in časovnice. To ne pomeni, da je samo ena pot prava pot. Za vsakega je prava tista pot, ki jo izbere in za katero se čuti pripravljen. Obljubim, da ne boš ničesar zamudila, če počakaš, dokler ne boš pripravljena.
Lep pozdrav,
Ajda Novak, mag. psihologije