pozdravljeni
všeč mi je brat moje najboljše prijateljice (8. razred). je to v redu ali narobe? z njim velikokrat govorim na hodniku a nič takega večinoma samo stvari o tej moji prijateljici (njegovi sestri). všeč mi je že od septembra ampak to uspešno skrivam. nekako me je tudi strah da bi ta prijateljica kaj pogruntala kar sigurn ne bi blo v redu. v bistvu sm kar malo zmedena glede tega...
• So
Sosolec
Nič ni narobe. Spoznaj ga in cez cas bos ugotovila, ali ti vrača čustva ali pa zeli biti s teboj le prijatelj.
• Uredništvo
Doroteja Vodopivec

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena.
Podobno, kot ti je že nekdo napisal, bi tudi jaz predlagala, da ga najprej poskusiš spoznati. Ko ga boš dovolj spoznala, pa boš precenila ali bi se res želela imeti z njim bolj resen odnos, kot pa samo prijateljstvo.
V primeru, da se to zgodi, pa bodi pozorna na to, da svoji prijateljici zaupaš svoje občutke. Razmisli tudi o tem, koliko ti pomeni samo prijateljstvo s to punco. Velikokrat lahko gre v zvezi kaj narobe, kar lahko vpliva potem tudi na vajin odnos s prijateljico.
Srečno.
Lp,
Doroteja Vodopivec, mag. psihologije