Sem punca...moja starsa sta locena zdaj sem v nekem obdobju ko rabim oz hrepenim po moski ljubezni..imela sem fanta sem povedala mami in sva sla narazen
Uredništvo
Nina Šajt Duh

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
na nas si se obrnila v stiski in z veseljem sem ti v oporo. Da ti jo lažje nudim pa te prosim, da mi pomagaš bolje razumeti kar doživljaš. S tem namenom ti bom postavila nekaj vprašanj in vabim te, da na njih po najboljših močeh odgovoriš.
Opisuješ kar nekaj situacij, ki ti lahko povzročajo stisko in bolečino. Praviš, da so tvoji starši ločeni, hkrati pa, da si zaključila zvezo in da v tem obdobju hrepeniš po ljubezni s strani nasprotnega spola. Ali mi lahko zaupaš kako se pogovor z mami povezuje z razhodom s fantom? Prav tako mi lahko poveš kako doživljaš to, da sta starša ločena? Ločitev staršev je namreč lahko za vsako osebo zelo boleča izkušnja. Nenazadnje pa te spodbujam, da mi zaupaš več o svojih odnosih z bližnjimi? V katerih izmed njih lahko kažeš ljubezen in jo tudi občutiš?
Preden nadaljujeva z najinim pogovorom menim, da je najbolje, da še malo osvetliš te vidike svojega doživljanja. ????
Do nadaljnjega te lepo pozdravljam,
Nina Šajt Duh, dipl. psihologinja (UN)