Pozdravljeni,
Sploh nevem kje nj začnem uglavnm sm 18 letni fant k je tok razočarn nad celim svojm lajfom uglavnm mogoče se nekomu zdi to tako rekoč pretirano mišljenje glede nato da sm 18 let str šele ampak gremo lepo od začetka pač že v vrtcu tako rekoč kakor hitro so vrstniki začeli dojemati sebe so me dobesedno že začeli zafrkavati v smislu da so me zafrkavali iz česar koli se je dalo še zdaj nevem zakaj je res da sem bil prezgodj rojen vendar kakšni posebnosti ne pomnim oz jih nisem mel v smislu da bi imel posebne potrebe itd saj tako mislm da sem si mislil takrat amapak ja nato pride osnovna šola in tam nekaj časa sem imel prijatelje nakar seveda me je vs folk spet začel zafrkavati pač na način da so me zafrkavali na kakršno koli temo se je pač to dalo ampak kar hitro mi je postalo jasno da je verjetno saj jaz tako menim krepko velik problem moj videz saj me je par sošolcev klicalo kitajček k mam bl take faking čudne oči pa to pa še zdi se mi da jih imam preveč narazen in zgledam dobesedno neumno kar še daleč ni stran od resnice pomojm žal no uglavnem gremo naprej takrat sm še imel frende s katerimi sm kljub vsemu temu družu nato pride prvi letnik srednje šole kjer bi se mogoče kdo mislil pa drug folk pa to bo drugače ne amapk mene kar hitro začnejo zafrkavati tudi zaradi oči pa verjetno si sesam sploh ne zavedam kako grozno zgledam saj včasih se niseem amapk potem sm prej pozabil povedt me je folk že v osnovni tko za bullijanje začel slikati pač s fonom in mislim da to pove vse da je dejasnko moj videz zgleda za danšnji svet tok napačen in seveda pač se je v se v prvem letniku srednje šole nadaljevalo naprej bulin g na buling folk spet praktično vsega kar se je dalo iz mene zafrkavati in ob tem sm si začel zastavljati različna vprašanja a sm res tok grd pa napačen s tem videzu ali je problem da sm zadržan prestrašen oz prestrašeno delujem seppravi moja mentalteta ki pa se je seveda začela dogajati zaradi tega ker me pač folk ni marov in sm raje se že prej odstranim preden bi me kdo izločil razumete. Pa sam tok da ne govorimo sploh v puncah v mojem celem lajfu ni bilo niti ene punce ki bi se vsaj malo zmenila zame tok da ja in kako naj potem ne bo problem videz kvečnem katera ki mje je poleg vseh hotela še bl bulijat to pa ja. Sošolci večina mi pravi DA SM SPRAN IN KVA TF TO POMEN DA SI GRD AL KA no uglavnem hodm k psihiatrinji terapevtki jem pomojm 4 različna zdravila pač antidepresivvo amapak spremeni se nič nič ne gre na boljše samo mogoče še bl na slabše amapak sej mi je jasno zakaj ker če si pač grd u obraz ne more biti drugače žal pomojem ne in sedaj pred kratkim sm se še z eno grupo grupo mojih edinh fredov skregov pač sploh se nism skregu ampak me je en človk iz te grupe k nikol nisva bla ravno dobra frenda dobesedno izloču kao zato k sm tok negativna oseba in mu zato nisme všeč in kako nj ne bom negativna oseba če pa me je skoz slikov pa moje bruke pošilov naprej čeprav je vedel da me to zelo prizadane in na koncu sm še jst kao bil kriv in tako me je praktično odrezal še z drugo družbo edino k sem jo imel sedaj samevam doma poslušam glasbo se psrehajam po hiši sredi poletja ko se majo vsi super js pa tok osamljen da se praktično nimamo z nobenim za družt IN REALNO NEVEM KAJ AL SM RES TAKO GRD AL KA SEJ JE RES DA NA SLIKIH VEDNO IZAPDEM DOBESEDNO NAGRAVŽNO in tako sedaj razmišljam v najhujšem možnem da se gre popravt z lepotnimi operacijami čeprav JST SAM MENIM DA SM POMOJE TKO FAKING GRD DA SE PAČ DOBESEDNO NČ NE DA NAREST AMPK NE ME NAROBE RAZUMETI AMPAK SAMO HOČEM BIT TAK K DRUGI. Pole g tega pa sploh nevem kje naj iščem oz dobim kakšno družbo k ne da nisem družaben temveč dobesedno al se več ne zanm sploh družt k sm tok zaprt vase zard vsega kr se je zgodilo al sm pač realno pregrd sej pomojem niamSMISLA PAČ ŠE KJ NAPISAT KAKŠNE SO BLE TO ZAVRNITVE OZ BULLIYNG K PAČ SKOZ JE BLO NA ISTO FORO SAM PAČ MED RAZLIČNIMI LJUDMI in dejansko nvem kako naprej moje življenje je tiktok ter doma sedet zadovoljujem se s hrano in posledično pridobivm telesno maso ter sm si še toliko manj všeč čeprav se vsak dan TRUDIM IN UPAM NA TAKO REKOČ BOLJŠI JUTRI OZ DA BOM ENKRAT MEL PUNCO OZ DRUŽBO SE MI PO PRAVICI POVEDANO TO ZDIJO LE SANJE MOGOČE DELUJE ZMEŠANO KO SEM TOLIKO NAPISAL AMAPK Roko NA STRAN TO JE VSE RESNIČNO KAR SE MIJE DOGAJAJLO HVALA VAM ŽE VNAPREJ TER UPAM DA BOSTE ZNALI BRATI TOLE BESEDILO KER SEM ZELO GRDO NATIPKAL
Uredništvo
Sara Holjević

Odgovor svetovalke:
Živjo, dragi mladostnik.
Iz tvojega sporočila sem zaznala, da si v hudi stiski. Razumem, da ti ni lahko in je prav, da si se oglasil tukaj.
Najprej bi ti rada sporočila, da nikakor ni nič narobe s tvojim izgledom; sploh pa ne potrebuješ plastičnih operacij za spremembo izgleda. Vsak izmed nas izgleda malo drugače, ampak to je ravno lepota raznolikosti. Kako dolgočasen bi bil svet, če bi bili vsi enaki. Verjamem pa, da ljudje kdaj pripomnijo kak zloben in oster komentar, ki v resnici nikoli ni utemeljen ali potreben. Nikogar se ne bi smelo poniževati, na podlagi ničesar, sploh pa ne na podlagi izgleda. Žal mi je, da si imel takšno izkušnjo več kot enkrat. Nikakor nimaš pretiranega mišljena. Vse, kar si naštel, zveni zelo naporno…
Zate si želim, da bi našel skupino prijateljev, ob katerih bi se počutil prijetno, brez da se kdo norčuje iz tebe, saj si zaslužiš, da ti ljudje okoli tebe pokažejo, da si super fant in da nič ni “narobe” s teboj. Bi želel, da skupaj razmisliva, kje bi lahko poiskal kakšen nov krog prijateljev?
Omenjal si tudi, da hodiš k psihiatrinji in da imaš predpisanih nekaj zdravil, ne opažaš pa nekega učinka. Si morda razmišljal, da bi šel raje do kakšnega psihologa ali psihoterapevta - psihiatri namreč običajno predvsem predpisujejo zdravila, medtem ko se psihologi in terapevti osredotočamo na to, da ti zagotavljamo prostor, kjer se nam lahko zaupaš in se o tvojih skrbeh pogovorimo. Včasih takšni usmerjeni pogovori bolj učinkujejo kot samo zdravila, saj kdaj pa kdaj ljudje bolj potrebujemo samo nekoga, ki nam bo prisluhnil. Bi se ti zdelo kaj takšnega vredno poskusiti? Vsak mesec svetujem tudi v naši Chat svetovalnici, kjer se lahko oglasiš 28. 7. ob 20. uri, ko imam naslednji termin, da preizkusiš, če bi ti ustrezalo.
Razmisli o mojih predlogih in se javi ponovno tukaj na forumu ali pa se oglasi na Chat svetovanju.
V vsakem primeru te imam v mislih in želim, da veš, da nisi sam.
Sara Holjević, dipl. psihologinja (un)