dve leti nazaj se pravi pri 16 sem prvic imel spolni odnos z moskim to je bilo samo enkrat in vec ne ali to pomeni da sem gej ne vem sploh zakaj sem to naredil imam pa od takrat fetis na analca pri zenskah
• Uredništvo
Legebitra

Odgovor svetovalca:
Pozdravljen,
Popolnoma okej je, če si imel enkrat spolne odnose z moškim, hkrati pa to še ne pomeni nujno, da si gej. Enkratna spolna izkušnja še ne napoveduje nujno tvoje spolne usmerjenosti.
Pomemben del raziskovanja sebe in odnosov, sploh v najstniškem obdobju, je tudi raziskovanje spolnih praks in spolne usmerjenosti. Ko raziskujemo področje seksualnosti imamo lahko spolne odnose z različnimi osebami in medtem pri sebi opazujemo kako se ob tem počutimo, kdo nas privlači in na kakšen način. Če si imel spolni odnos z moškim in ugotovil, da te v resnici moški ne privlačijo, je to zelo legitimna izkušnja. Če te moški čustveno in/ali telesno privlačijo pa je to morda priložnost za raziskovanje svoje spolne usmerjenosti in širjenja svoje perspektive glede tega kaj je tvoja spolna usmerjenost. Morda ti bo enkrat ustrezala nalepka gej/biseksualna oseba/panseksualna oseba.., morda pa tudi ne. Spolna usmerjenost se oblikuje skozi čas in temelji na tem kdo te v nekem obdobju privlači čustveno in/ali telesno in ne na eni sami izkušnji. Naše seksualne fantazije prav tako niso nujno povezane s spolno usmerjenostjo; so raznolike in se lahko tekom časa spreminjajo.
Predvsem se mi zdi pomembno, da veš, da so tvoji občutki okej in ni z njimi nič narobe. Če imaš glede tega še kakšno vprašanje pa sem na voljo.
Lep pozdrav,
Eva Mulej Vrabič, mag. zak. in druž. štud.
svetovalnica Legebitra