pozdravljeni,
v našem razredu odnosi med puncami in fanti niso ravno najboljši ( tako trdi razredničarka). a se med celotnim razredom počutimo dobro. razredničarka želi narediti čim bolje za nas a nam te odnose samoo še poslabša. Razredničarka mi je bolj ali manj zatežena in se ne rada pogovarjam z njo. ker poskuša vse urediti da bi bili bolj prijazni in bi se v razredu počutili bolje gre vse na slabše. razredničarka nas sploh ne posluša in ne upošteva nekaterih naših želj ker se ji zdijo neprimerne. jaz se med sošolci in sošolkami zelo dobro razumem a želim pomagati moji sošolki ker je fantje na marajo in samo zaradi nje smo sedaj skregani. če pa nekaj povemo razredničarki pa fantje samo kričijo da ni nič res. zaradi teh pogovorov zamudimo in nimamo nobene ure športne vzgoje ali pa zamudimo na pouk. moja sošolka si tega ne upa napisati a sem zato potem napisala to jaz.
NAJLEPŠA HVALA  KER NA POMAGATE RAZREŠITI ODNOSE V RAZREDU!!!????
• Uredništvo
Ajda Novak

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena!
Izboljšanje odnosov je dolg proces, ki je lahko uspešen samo, če si vse tri strani (dekleta, fantje in razredničarka) skupaj prizadevajo za ta cilj. Zelo pomembno se mi zdi, kar si rekla, da pravi razredničarka, da moramo biti prijazni. V razredu vas je veliko in med sabo ste si zelo različni. Ni nujno, da boste vsi med sabo prijatelji in si bili vsi všeč. Vendar je pa zelo pomembno, da ste en do drugega prijazni in spoštljivi. Le tako boste lahko izboljšali vaše medrazredne odnose.
Težko kaj podrobneje svetujem, saj bi morala najprej vaš razred opazovati, se pogovarjati tudi s tvojimi sošolci in sošolkami, da bi videla, na katerih področjih imate izzive. Morda bi se pa lahko obrnila na vašo šolsko svetovalno službo. V šolski svetovalni službi je zaposlena učiteljica, ki ve več o razredni klimi in medosebnih odnosih. Morda bi lahko v vašem razredu izvedla kakšno delavnico, skupaj bi lahko naredili tudi akcijski načrt, kako izboljšati odnose. Poskusi se pogovoriti z njo in ji zaupaj vse, kar si povedala tudi meni.
Upam, da se vaši odnosi čim prej izboljšajo, da boste radi hodili v šolo in se tam dobro počutili.
Lep pozdrav,
Ajda Novak, mag. psihologije