Drugič sem 3. letnik steokovne šole.
Ne vidim posebnega smisla vztrajati na tej šoli z opravljanjem.izpitov.
Prepisal bi se na kakšno šolo, ki omogoča opraviti srednjo šolo "odraslim", a žal v Mariboru ne vidim posebnih možnosti za kaj "pametnega".
Doba in B2 imata zelo omejene programe. Pri Dobi sploh ne najdem nič.
Kako ravnati?
• Uredništvo
Tina Toman

Odgovor svetovalke:
Pozdravljen!
Najprej bi ti rada povedala, da je super in pohvalno, da si se kljub težavam, ki so pripeljale do ponavljanj letnikov pripravljen izobraževati naprej. Verjamem, da vsi programi niso za vsakokogar. Pomembno je da vztrajaš. Boš videl, da boš tudi ti našel program, ki ga boš rad obiskoval in tako prišel do poklica. Napisal si zelo malo podatkov o tem kam bi se rad usmeril, v kateri smeri bi se rad izobraževal. Zato bo odgovor bolj splošen. Če pa veš katera smer te zanima, pa kar vprašaj.
Svetujem ti, da se udeležiš:
1. PUM-O+ je program neformalnega izobraževanja za mlade, ki nimajo končane izobrazbe. Pomagajo ti, da si pridobiš veščine in motivacijo za lažjo pot do zaposlitve ali dokončanje izobraževanja. S teboj se pogovorijo strokovnjaki in skupaj poiščete najboljše možnosti. Program je brezplačen. Edini pogoj je, da se prijaviš na Zavodu za zaposlovanje.
2. lahko se oglasiš na sedežu SVETOVALNEGA SREDIŠČA MARIBOR: Andragoški zavod Maribor – Ljudska univerza
Maistrova ulica 5
2000 Maribor oziroma jim pišeš oziroma pokličeš - 02 234 11 34, 041 372 273, svetovanje@azm-lu.si. Kar pogumno in veliko uspeha!
Tina Toman, prof. sociologije in uni. dipl. politologinja