Živjo
Jaz imam dve vprasanji. Prvo je kaj so najbolj opazni znaki, ea je fant vate. Drugo pa koliko je nirmalna teza za 14.letnico,ki je visoka 167 cm.
• Uredništvo
Maša Mesiček

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
torej najprej te zanima, kako lahko prepoznaš, da je fant zaljubljen vate. Na to vprašanje žal ni enostavnega ali enoznačnega odgovora, saj vsak posameznik izraža naklonjenost drugače – nekateri so bolj sramežljivi in svojih čustev ne pokažejo tako očitno, drugi pa so bolj odprti in hitro dajo vedeti, da jim je nekdo všeč. Kljub temu obstajajo nekateri pogosti znaki, ki lahko nakazujejo, da si mu všeč – na primer, želi si biti v tvoji bližini, se ob tebi obnaša nekoliko drugače (morda je bolj živčen ali zadržan), zapomni si stvari, ki si mu jih povedala, te kdaj pohvali ali se na prijazen način pošali s tabo, ti napiše sporočilo prek družabnih omrežij in podobno.
Glede drugega vprašanja - za izračun normalne telesne teže se najpogosteje uporablja ITM (indeks telesne mase), ki pri izračunu upošteva tvojo višino in težo. Za 167 cm visoko punco je normalna telesna teža med 51,6 kg in 69,5 kg. Seveda pa je to le okvirna ocena, saj ta formula ne upošteva nekaterih pomembnih dejavnikov, npr. delež mišične mase itd. Zato je pomembno, da se osredotočaš tudi na svoje počutje, npr. ali imaš dovolj energije, ješ zdravo, se gibaš.
Če imaš še kakšno vprašanje, se kar pogumno ponovno oglasi.
Lepo bodi,
Maša Mesiček, dipl. psihologinja (un)