Zdravo zanima me kako je z drugim vpisnim krogom, kakor vem je bil zadnji rok za prenos prijav do 6.5. jaz sem mojo prijavo poslala 8.5. in me zanima če to pomeni da sem se prijavila v drugi krog in če sem se ali sem lahko še vedno sprejeta tudi če trenutno ne kaže da bi ostala prosta mesta saj je en vpis preveč.
• Uredništvo
Urška Stepišnik

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
prijavo za vpis v srednjo šolo je bilo treba oddati do 2. 4. 2026. Do 6. 5. 2026 do 15. ure pa je bilo mogoče prijavo prenesti na drugo šolo. Ker si svojo prijavo poslala 8. 5., se ta prenos žal ni več upošteval in je prijava ostala na prvotni šoli.
Če trenutno na želeni šoli kaže, da je prijavljen en učenec preveč, to še ne pomeni, da nimaš možnosti za sprejem. Šola se lahko glede na situacijo odloči, da sprejme vse prijavljene učence, lahko pa uvede omejitev vpisa.
Če pride do omejitve vpisa, šola v 1. krogu običajno sprejme okoli 90 % razpisanih mest, ostala mesta pa pusti za 2. krog vpisa. To pomeni, da lahko kandidati ponovno kandidirajo za isto šolo tudi v 2. krogu, zato še nič ni dokončno.
V primeru, da v 1. krogu ne boš sprejeta, boš lahko sodelovala tudi v 2. krogu vpisa. Takrat lahko izbereš do 10 programov oziroma šol.
Trenutno se vidi samo število prijav, pomembne pa bodo tudi zaključne ocene 9. razreda, ki lahko vrstni red kandidatov še precej spremenijo.
Držim pesti, da ti uspe priti na želeno šolo :)
Urška Stepišnik, dipl. m. s. in mag. prof. socialne pedagogike