Pozdravljeni,
trenutno obiskujem 1. letnik študija 2. stopnje na Univerzi v Ljubljani. Sem tik pred koncem, imam skoraj vse izpite že končane. Problem je, ker mi ta program nekak ne sede najbolj. Namreč sem iz Maribora, dejansko sem se celo šolsko leto vozila v Ljubljano po 2x na teden. Želela sem študirati v Mariboru na eni drugi fakulteti, vendar nisem bila sprejeta, prav tako na žalost nimajo možnosti izrednega programa. Ne vem kaj naj naredim. Ta program v Mariboru pa nekak razpisujejo samo na dve leti (ne vem zakaj), tako da lahko naslednjo leto kandidiram. Ne vem kaj naj naredim. Če se v Lj ne vpišem v drugi letnik, lahko da tako ali tako ne bom niti naslednjo leto sprejeta v Mariboru in sem "za brezveze" opustila študij. Če pa grem pa bom še vedno naslednjo leto študirala v Ljubljani, kar pa mi program ni najbolj všeč, vendar bi vseeno rada imela magistrsko izobrazbo. Dala pa sem tudi kar nekaj energije v vožnje pa tudi denarja.
• Uredništvo
Mojca Lapi

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
Če prav razumem, ne želiš več nadaljevati magistrskega študija v 2. letniku na tem programu in tudi ne v Ljubljani.
Bolonjski način študija dovoljuje prehode med programi sorodnih področij. Tako da se v 2. letnik lahko vpišeš na drug program, če le imajo prosto mesto in če izpolnjuješ pogoje, morda bo potrebno opraviti dodatno kakšen diferencialni izpit.
Svetujem ti, da raziščeš programe in se kar takoj obrneš na referat želenega programa ter razložiš svojo situacijo ter povprašaš o možnostih ter pogojih vpisa.
Na trenutno fakulteti normalno napreduj v 2. letnik, vpis je šele po navadi v septembru, do takrat pa boš že vedela, če si sprejeta na nov program. Seveda preveri na obeh referatih, kako je s časovnimi roki.
Če se ne boš prepisala, pa tudi če eno leto še malce stisneš, da zaključiš in magistriraš, res ti še čisto malo manjka.
Upam, da se ti vse lepo uredi in da boš zadovoljna s priložnostmi, ki se ti odprejo, ko boš stopila na svojo karierno pot.
Mojca Lapi, mag. prof. pedagogike