Živjo,
zanima me ali je čudno, da 19 letno dekle še vedno hodi na enodnevne družinske izlete, potovanja in dopuste? Do kdaj so sploh "normalne" te stvari?
• pu
punca22
jst sm stara 22 pa še vedno grem z veseljem kam s starši ali pa samo z enim od njiju, ker preprosto obožujem izlete, potovanja.. mislim, da če se ti sedaj zdi čudno, je čas da odnehaš.. pač, odvisno od tega kako se počutiš.
Lp.
• pu
punca19let
Morda sem narobe napisala tudi jaz rada hodim s starši na izlete in potovanja le skrbi me, da izpadem čudno.
Hvala za odgovor
• Uredništvo
Žarka Brišar Slana

Odgovor svetovalca:
Pozdravljena.
Me prav veseli, da ostajaš povezana z družino tudi z vključenostjo v izlete, preživljanje dopusta-počitnic in na drugih dogodkih, drago dekle !
Kot sama pomenljivo dodajaš, tvoji vrstniki morda menijo, da to ni "normalno"... Sama raje govorim o običajnem; in odstopanju od običajnega. Tudi družine, in družinski odnosi so zelo raznolike; kaj sploh je običajna družina ? Pomembnejši, vsaj zame in nekako čutim, da tudi zate, so odnosi v družini. Sama čutiš močno povezanost z družino, in povezanost ohranjajo tudi skupni družinski rituali, obredja; potovanja, izleti, pohodi, obeležitev družinskih dogodkov, skupno preživljanje prostega časa, dopustov. Takšni dogodki so za vsako družino pomembno lepilo in zakladnica mnogih skupnih spominov. Običajno se bolj sprostimo dnevnega ritma in obveznosti, pogovori stečejo o čisto osebnih stvareh, o lepotah, ki jih odkrivamo.
Naj povzamem: uživaj v svoji družini, v druženju z njo, ne oziraje se na "mnenja" tvojih vrstnikov, okolice. Tvoja družina je samo tvoja, in prav take - tvoje - so odločitve, kako ostajati in ostati povezana z njo.
Sem pa prepričana, da imaš tudi veliko izkušenj druženja z vrstniki in da ne ostajaš povezana le in zgolj s svojo družino.
Vse dobro ti želim, in oglasi se še kaj!
Žarka Brišar Slana, univ. dipl. psihologinja