Pozdravljeni :)
Ne bi rada napisala svojega pravega imena lahko pa me kličete Butterfly????
Stara sem 18 in pol in srčno upam, da mi boste lahko pomagali. Lani sem končala s tri letno šolo.. Da se obrnem na vas sem se odločila, ker vam najbolj zaupam in morem nekomu izpovedat vso svojo žalost in skrb.. čeprav mislim, da na moje probleme sploh ni rešitve :( Ne zmorem več... dolgo sem vse zadrževala v sebi a enostavno več ne gre. Še nikoli si nisem tako želela umret, ko si želim zadnjih nekaj tednov.. Rada bi raje dala svoje življenje nekomu bolnemu, ki si ga zasluži, sama pa bi najraje za vedno zaprla oči, ker enostavno nisem več pri moči in ne zmorem.. Rada bi tudi poiskala osebno pomoč pri psihologu pa sploh ne vem kako in nisem dovolj pogumna. Kako poteka prvi obisk? Kakšna vprašanja ti postavi? Ampak sem zelo sramežljiva in res ne vem :( obupala sem nad življenjem in vsem. Nonstop še samo jočem. Mami zaupam mariskaj, tudi to, da želim umret, ona pa pravi, da samo iščem pozornost. Ampak prisežem, da je ne. Sploh ne. Ne maram bit v središču pozornosti, ker sem grda in debela. Verjetno ste že opazili, da sem čudna in prav imate. Res sem. :( ampak prosim ne ignorirajte me in mi pomagajte prosim vas lepo. Hvaležna vam bom za vedno. Svojo zgodbo vam bom predstavila zelo iskreno, brez laži in vsega saj res rabim pomoč.
Grem k problemov. Sem grda. Res sem grda. Imam čudno obliko obraza, imam čudno obliko čeljusti ali kaj. Sploh nimam ličnic in nič :( Res imam čudno obliko. Pa tudi čudno obliko ustnic in oči.
Moj naslednji problem so nohti... so zelo rumeni. Verjetno od laka. Lakiram jih že 5 let. Včasih pa si tudi želim imet naravne ampak kaj, ko so tako rumeni. Obstaja kakšna rešitev? Da ne postanejo rumeni, če lakiram? Ali pa da bi se mi pobelili in bi lahko nehala uporabljati lake? Tudi zobe imam zelo rumene in ne vem zakaj :( pa si jih normalno in redno čistim. Veliko ljudi mi je že reklo, da imam rumene in postanem zelo žalostna. Nasmejati se sploh ne upam, ker me je sram. Poskusila sem že belilne kreme pa ne pomagajo. Moj naslednji problem je teža. Velika sem 160cm in imam 73kg. Veliko preveč. Vedno sem bila debela. 2017 sem imela 101kg pa mi je uspelo z zdravo prehrano in gibanjem priti v manj kot letu na 58kg. Takrat sem bila resnično srečna in se počutila ok v svoji koži.. težo mi je uspelo obdržat tudi v 2019.. vse do koronavirusa. Od lani dalje pa sem se samo nažirala sladkarij in nič gibala. Poskušam izgubiti kg pa ne gre. Ne morem se odpovedat sladkemu. Za gibanje pa tudi.. nimam energije in sram me je oblečt kakšne pajkice, da bi šla ven. Začaran krog. Res bi rada shujšala nazaj in imela nekje 55 kg pa nimam in nimam motivacije in energije. Že vso leto me nonstop bolijo kosti in mišice in ne vem zakaj. Počutim se stara 80 in ne 18 :( Vse je narobe v mojem življenju in z mano vse :( Prosim svetujte mi kako se spraviti k gibanju? In, da se odpovem sladkarijam? Je ok, če treniram na sobnem kolesu? Ali kako naj izgubim kg? 2017 sem res trdno delala na tem, da mi je uspelo zdaj pa enostavno nimam energije in motivacije. Takoj obupam in grem jest čokolado :(
Zdi se mi, da sem se zaradi te covid situacije čisto spremenila. Ne rečem, da prej nisem bila depresivna ampak veliko manj.. pogrešam potovanja, koncerte... pogosto sem hodila na potovanja in koncerte zdaj pa... ni ničesar, da bi se veselila. In mislim, da več nikoli ne bo te možnosti? Razen, če boš cepljen. Ampak jaz se ne želim, ker ne zaupam cepivu. Kaj, če boš zaradi cepiva zbolel čez 5, 10 let? Ampak ne predstavljam pa si, da več nikamor ne bom mogla it :( to me najbolj ubija in ravno zaradi tega nimam motivacije..
in en izmed največjih problemov.. ponoči ne morem spat. Zeeeelo težko zaspim. V posteljo grem okoli 22:30 in ne morem zaspat nekje do 2:00-2:30... skoraj nikoli. Samo preobračam se.. mi je vroče, me zebe, sem žejna in zelo pogosto morem urinirat. Ponoči nekje 5-6 krat in potem spim tako zelo slabo. Zbudim pa se že med 8:00-8:30. Čez dan ni nič iz mene, ker sem kot zombi, utrujena, zaspana... ne vem kaj naj naredim. Ponoči me tudi moti vsak najmanjši hrup. Sploh smrčanje od očeta, ki je v sosednji sobi. Zamaški za ušesa mi sploh ne pomagajo. Obupala sem. Več krat zaradi tega tudi jočem. Mislim, da zelo potrebujem kakovosten spanec in ne vem kako zaspat. Imam tudi vse svoje probleme v glavi in tudi zaradi tega ne morem, ker iščem rešitve :(
Rada bi si našla kak hobi pa ne vem kaj me sploh veseli, ker me je sram it med ljudi zaradi debelosti. Nikoli nisem imela prijateljev. Niti enega. Niti v šoli :( sem zaprta vase in zelo nesamozavestna. Moja samopodoba je na nuli. Nič nimam lepega na sebi. Ko bi vsaj imela lepe lasje pa ne rastejo. Sploh ne zrastejo nikamor in ne vem zakaj. :( Isto dolžino imam že eno leto. Prej sem si jih ravnala in barvala na blond pa sem lani marca nehala, da bi mi zrastli. Pa ne zrastejo :( so kot metla. Zeeeeeelo suhi in čudni. Res kot metla. Rada bi imela dolge in sijoče. Verjetno ste opazili, da sem res vsa grda in čudna.
In res največji problem v tem trenutku.
Imam svojo vzornico, ki ji sledim na spletu. In preko nje sem našla eno punco. Staro 22.. lani maja. Začeli sva si dopisovat na Instagramu nato pa si izmenjali telefonski številki in začeli dopisovat na Whatsappu. Res mi je super oseba. Kot prijateljica. Saj je edina. Pač online. Nekaj krat sva si že poslali kakšen paket z darilci saj je iz sosednje države. 170km vstran od mene. Zaradi koronavirusa se še nisva srečali v živo. Poslala mi je dosti slik, jaz njej nekje 3.. res mi je na posebnem mestu in je ne želim izgubit. No, pred dobrimi 3 tedni pa me je vprašala, če bi bila njena punca (saj je lezbijka) pa sem samo napisala v smislu: zakaj ne. Ampak nisem mislila tako kot je ona to vzela :((((( (2018 sem imela fanta in me je žal prevaral - od takrat dalje pač jih ne želim več... in sem ji to povedala)... ona pa je verjetno to smatrala, da jaz želim, da sva skupaj. Priznam, da so mi všeč ženske (sem ji povedala... ampak mislim igralke, pevke... lepe so mi) ne pa na način kot si ona predstavlja.. in zdaj ne vem kaj storit. Ona me dobesedno kliče girlfriend, dela plane kako bova skupaj živeli in vse.. jaz pa seveda vse pritrdim, ker se nočem zamerit in je prizadet. Nimam pa poguma, da ji objasnim, da je narobe vse razumela in ne to vse šlo prehitro.. Ravno včeraj je namigovala, da bi imeli spolne odnose, ko se vidiva. Seveda jaz tega NE ŽELIM. Resnično mi je začela pisat, ko, da sva par in, ko, da jaz njo tudi ljubim. Ampak jo ne. Veliko veliko mi pomeni kot prijateljica in bi rada z njo preživela veliko časa, jo srečala in vse. Ne pa kot partnerka. Kaj naj storim? Obupana sem res. Zelo. Nonstop si belim lase s tem. Veliko mojih skrivnosti ve in me je strah, da bi jih komu povedala, če ji objasnim to situacijo? Ne vem kako naj pridem ven iz tega? Kako? Naj jo enostavno povsod blokiram? Ampak lahko si naredi novi račun in bo spet z mano v kontaktu... ima moj naslov.. lahko mi pride na dom. Strah me je. Ampak ne bi je rada izgubila :( samo ne želim, da si misli, da sva par. Enostavno pa ji ne upam nič napisat, ko tako piše, ker je ne želim prizadet. Prosim pomagajte prosim ..
In še en problem.. leta 2019 sem spoznala enega fanta. Problem je skoraj enak.. zaljubil se je v mene. Ampak mi ni všeč. Samo kot prijatelj. In za rojstni dan mi je kupil karto za koncert in iPhone !!!!!! . Res je noro zaljubljen v mene. Nonstop mi piše ljubim te in bla bla . Jaz pa njemu ne. Starši ne vedo za nič. Ta fant mi je dal že veliko denarja in kupil veliko stvari. Ampak nočem bit z njim. Ne kažem mu svojih čustev, povedala sem, da me ne zanima on pa še dalje.. je pa me strah, da bi karkoli povedal mojim staršem. Tudi njemu sem že veliko zaupala in se nekaj krat videla z njim. Ampak seveda prijateljsko. Kaj naj storim? Mislim, da sem si nakopala same probleme iz katerih enostavno ne morem. In upam, da ne boste mislili, da lažem ali karkoli, ker je resnično vse res in sem obupana :( Za vsak nasvet in pomoč vam bom neizmerno hvaležna saj si res želim lepše in bolj kvalitetno življenje.
Iz srca se zahvaljujem za vse in za čas, da ste to prebrali❤️
Butterfly????
• Li
Lila Mila
Uboga. Upam da ti bo znal kdo pomagat
• Hi
Hi hi hi
Draga butterfly,
Prebrala sem cel tvoj zapis in ti bom poskušala pomagati kakor sem si zapomnila oz. ti znam.
1. Praviš da si grda:( res je da niso vsi ljudje na tem svetu lepotni ideal ampak to da niso ovira le nesamovestne. Verjamem da lahko na sebi delaš tako na zunanjem izgledu kot na notr. Kupi si makeup če ga slučajno ne uporabljaš in se ga nauči delati, kupi kakšno novo obleko, ki ti bo prekrila kritične predele, poišči dobro masko za lase ali pojdi k frizerju po nasvete... Tu skoraj ni ovir. Priporočam ti tudi da delaš na samozavesti ( vem da je težko ampak fake it until you make it) + omenila si, da si imela fanta, da je trenutno en fant zainteresiran, pa punca tudi. Ker praviš kako si grda mar te ne preseneča kako to da te oni sprijemajo tako kot si (vidiš da izgled ni vse... Pa tudi ne verjamem da si res tako grda, pravijo da sebe vidimo 80 procentov grše kot nas vidijo drugi...
2. Kar se tiče tvoje teže je malo previsoka, definitivno pa ni tako katastrofalno kot si predstavljaš. Na YouTubu najdeš veliko različnih programov kar zastonj. Samo začeti je treba. Kar se tiče prehrane pa ti priporočam, da sladkarij ne kupuješ se jim za začetek mogoče popolnoma odrečeš potem te pa kmalu ne bodo več Mikale. Enkrat ti je že uspelo zamisli še kaj si spremenila.
3. Praviš da si spoznala punco na spletu in ona se je zaljubila vate, ti pa tega ne čutiš. Tu bom raje pustila izobraženemu svetovalcu, ampak te vseno opozarjam, da se zamisli ali si sploh dovolj srečna v tem trenutku, da si zmožna ljubiti. Po mojem mnenju nisi in če te ima punca res rada bo to sprijela. Nisi točno opisala kakšen odnos imata zato ti ne moram povedati na kakšen način ji povej, je pa dejstvo da ji boš morala, ker zaradi nastale situacije trpiš. Priporočam pa, da se pogovorita in da je nikakor ne samo blokiraš, ker si rekla da je nočeš izgubiti. Delno bo to tudi njena odločitev, ampak veš kaj mislim s tem.
Še enkrat razmisli o vsem kar si pisala. Vem da nisem odgovorila na vse. Reševanja se loti postopoma:) Če želiš, sem ti pripravljena nuditi osebno podporo če rabiš motivacijo da začneš spremembe in da mogoče skupaj sestaviva plan kako naprej. Napiši če si zainteresirana ( vem kako se počutiš, ker sem imela podobne probleme) bodi dobro
• Bo
Bobeka
Živijo! Za zobe imaš v milerju takšne nalepke in po navodilih delaš in se ti pobelijo zobje po ne vem koliko časa ne vem mogoče takoj je mamo drago 17 evrov ampak jaz bi poskusila. Obstajajo tudi zobne paste jaz uporabljam bolj naravne od himalaye naprimer in mi ful pomaga res mam po 2 mesecih bolj bele zobe. Je pa odvisno če kadiš, ješ takšno hrano ne vem čaji ne vem točno kakšna hrana je pa na tem forumu se mi zdi da že nekaj na to temo. Prejšnja uporabnica ti je predlagala makeup hotela sem samo povedat da je lahko škodljivo ko to daješ na obraz sploh preveč pudra in pojavijo se mozolji in čez čas kakšne hujše težave ni zdravo razen maskara no to je okej pa če že neka šminka ampak ne preveč čez cel obraz. Tudi jaz sem prepričana da si preveč stroga do sebe in nisi tako grda kot govoriš delaj na tem piši si svoje dobre lastnosti ali pa se glej v ogledalo in si misli kako si lepa. Glede te punce prijateljice. Ne vem če sem prav prebrala da imaš rada tudi punce ali pa pač imaš rada samo fante če so ti igralke všeč tako na videz še ne pomeni da si usmerjena v isti spol veliko punce tako govorimo kako je katera lepa ne vem je stil lep ali pa ima postavo samo to še nič ne pomeni. Mislim da ji moraš iskreno povedat da te je narobe razumela in ti je žal ampak bi res rada ostala prijateljica sploh pa se lahko zakomplicira ko se bosta videli če se bosta ker zdaj si samo pišeta ampak pomisli hotela bo kaj več ne vem poljub in takrat ti ne bo prijetno zato res povej ji ne se bati. Glede las lahko greš res k frizerju ali pa malo poguglaš kako in kaj morda spremeniš šampon ali pa kaka maska za lase morda kokosovo olje namazat na lase in pustit 5 ur pa bodo mogoče bolj sveži lasje so različni in včasih res lahko barva močno uniči. Spanje ja imela sem ta problem pa nekako se je uredilo zdaj priporočam da ne gledaš razburljivih vsebin in nasploh telefona in racunalnika ali televizije ne pred spanjem tudi svetloba je pomembna in če ne moreš zaspat ne it potem na telefon samo poslabšaš. Mogoče telovadba da se malo utrudiš pa boš lažje zaspala. In joj ta sram jaz te res razumem ker imam včasih takšne probleme. Hobije lahko delaš tudi doma ni nujno da greš nekam npr. Risanje, vezenje jaz zelo rada na obleke, čevlje prebarvaj ali pa kaj ustvari iz lesa papirja ali gline veliko je tega...glede nohtov res ne vem kaj pa kakšni gelish nohti mogoče si bodo malo opomogli no samo akrila ne gel je boljši. Ali pa zdaj če si doma si jih samo nehaj lakirat lahko je problem tudi v laku poskusi zamenjat z drugo znamko. Nisi tako zelo debela sicer pa se s telovadbo in prehrano vse da že hočeš malo shujšat že sprememba prehrane je veliko manj sladkarij več vode pa ne nekih pijač drugih manj belega kruha in belih testanin tudi hamburgerji pa pice niso zdravi in preveč ocvrte hrane ne. Oprosti če nisem navse odgovorila..upam da ti bo uspelo na bolje jaz navijam zate :). Srečno❤
• Uredništvo
Maruša Grešak

Odgovor svetovalca:
Pozdravljena Butterfly,
Naj ti najprej zagotovim, da niti približno ne mislim, da si čudna, kot sama praviš, ali da je s tabo karkoli narobe. Zelo mi je žal, da si v tako veliki stiski in da se v tem počutiš precej samo. Upam, da ti bom lahko kako pomagala. Zelo dobro se mi zdi, da si se vseeno odločila, da poiščeš pomoč. Glede na to, da se spopadaš s samomorilnimi misli, bi bilo res nujno, da bi poiskala pomoč tudi pri psihologu, ki ti bo lahko nudil podporo bolj pogosto. Povsem normalno je, da te je tega strah oziroma čutiš do obiska psihologa odpor. Razkriti svoje ranljive dele neznancu niti slučajno ni enostavno, pa čeprav je ta neznanec strokovnjak za takšne pogovore in težave. Kljub temu, da te je strah iti po strokovno pomoč, te močno spodbujam, da strahu navkljub to storiš. Najlažje boš do pomoči prišla tako, da greš do svoje osebne zdravnice in ji poveš, s čim se soočaš. Ta te bo napotila naprej in ti tudi predpisala ustrezno napotnico. V kolikor je tvoje samomorilno stanje akutno (npr. imaš že načrt, kako bi se poškodovala ali pa si se že kdaj poskusila kaj narediti), se lahko obrneš tudi na Enoto za krizne intervencije na Univerzitetni psihiatrični kliniki v Ljubljani (telefon: 01/5874 922). Seveda ti absolutno verjamem, da ne zgolj iščeš pozornosti ter da je tvoja stiska pristna, da te skrbi zase in da zares potrebuješ pomoč! Žal mi je, da te tvoja mami ne sliši in ne prepozna (niti po tem ne, ko ji jasno in glasno poveš, kako slabo se počutiš), da si v veliki stiski. Predstavljam si, da je to zelo težko in te pusti še toliko bolj samo. Pomembno je, da se o svoji stiski pogovoriš z osebo, ki te bo razumela.
Prvi prvem obisku te bo psiholog/psihologinja verjetno vprašala nekaj splošnih vprašanj, da si pridobi neko osnovno sliko o tvoji situaciji. Verjetno ti bo tudi predstavil/-a, na kakšen način on oziroma ona opravlja svoje delo, kako poteka terapija, kje ti lahko pomaga. Dober psiholog seveda razume, da je priti k psihologu nekaj, kar marsikoga prestraši in to pri svojem delu vzame na znanje. Če te zanima še kaj bolj konkretnega oziroma ti na kakšno izmed tvojih dilem v zvezi z obiskom psihologa nisem odgovorila, me lahko seveda še dodatno povprašaš.
Kar se tiče nohtov in zob pa na žalost ne vem veliko o tem, kako bi jih lahko pobelila. Verjetno najboljše, da se obrneš na kozmetičarko in na zobozdravnika. Slednji ti zagotovo lahko predlaga kakšno bolj učinkovito, pa vendar za zobe še vedno ne preveč invazivno metodo beljenja. Sicer pa ti tu lahko tudi psiholog lahko mogoče vsaj deloma pomaga pri izgradnji boljše samopodobe.
Če pravilno razumem, bi rada telovadila predvsem z namenom, da bi izgubila kile. Predstavljam si, da to zahteva od tebe veliko motivacije, ki jo moraš včasih morda najti v nekih argumentih, se prepričevati, se siliti v šport. Mogoče bi ti lahko pomagalo, da do športa pristopiš tudi iz pozicije zanimanja. Najdi šport, ki te veseli, ki ti ni muka. Če ti je zoprno iti v pajkicah ven, se ne sili iti teči po mestu (razen mogoče, če ugotoviš, da ta zoprn občutek čez čas izgine in v resnici rada tečeš). Torej naj šport ne bo zgolj orodje, da shujšaš, temveč tudi nekaj, kar ti je vsaj nekoliko prijetno, zanimivo. Bodi potrpežljiva s sabo. Predstavljam si, da ko nase preveč pritiskaš, se slej ali prej zatečeš k čokoladi (kar seveda samo po sebi ni nič narobe, če pa te to pahne v še večjo stisko, pa je dobro ta krog počasi prekiniti). Svoj načrt razbij v manjše korake, ki ne bodo imeli take moči nad tabo in jih bo lažje izpeljati. Kako pa ti je uspelo izgubiti kile prvič? Morda ti lahko pomaga, če se spomniš, da ti je enkrat že uspelo.
Korona je vsekakor za vsakega izmed nas situacija, ki je prinesla veliko neprijetnega, nepričakovanega. Še posebej težko je, ker ne vemo, kdaj se bo življenje vrnilo v normalne tirnice. Razumem, da pogrešaš potovanja in koncerte. Je morda kaj temu podobnega, kar bi te vseeno veselilo? Morda ne bo nadomestilo užitka, ki ga čutiš, ko potuješ daleč stran ali greš na koncert svojega najljubšega benda, vseeno pa je vredno poskusiti najti kaj, kar te veseli, zanima, navda z energijo; tudi v trenutni situaciji, ko smo vsi malo omejeni in marsikaj pogrešamo. Če se ne želiš cepiti, te v to ne bo noben silil. Kot pri vsem v življenju, tudi pri cepivu seveda obstaja določeno tveganje. Vendar je to minimalno. Poleg tega je tveganje pri cepivu bolj poznano (s tem pa se mu tudi lažje izognemo oziroma ga lahko bolje obvladamo) kot tveganje, ko zboliš za korono (na primer tudi za korono nismo prepričani, kakšni bodo možni dolgoročni učinki). Dvom v varnost cepiva proti koroni večinoma izvira zaradi hitrega razvoja cepiva in novega tipa cepiva, ki temelji na informacijski ribonukleinski kislini. Vendar pa se raziskave in razvoj trenutnega cepiva niso zgodile kar "čez noč" kot morda zgleda na prvi pogled. Razvoj cepiv proti koronavirusom se je pričel že s pojavom bolezni SARS in MERS, ki ju prav tako povzročata koronavirusa. Razvijalci so tako imeli skoraj dve desetletji izkušenj s koronavirusi, ki povzročajo hude respiratorne bolezni. Tudi razvoj mRNK cepiv ni noviteta, saj so se s tehnologijo začeli ukvarjati pred 25 leti, intenziven razvoj pa je doživela pred približno 10-15 leti. Prav tako pa je bilo v razvoj cepiva proti SARS-CoV-2 namenjeno v zelo kratkem času veliko več sredstev kot pa za katerokoli druga cepiva, njegova varnost pa je podprta s številnimi kliničnimi študijami. Predlagam ti, da se o cepivu najprej dobro pozanimaš pri zanesljivem viru (zdravniku, ki mu zaupaš), potem pa se odločiš ali se želiš cepiti ali ne.
Problemi s spanjem se hitro lahko razpotegnejo v druge sfere življenja. Pomanjkanje spanja je močno povezano na primer z depresijo (pravzaprav še danes nismo čisto prepričani ali je pri insomnikih z depresijo depresija vzrok slabega spanca ali obratno). Pri izboljšanju spanca ti zagotovo lahko pomaga tudi šport. Tako da bi na tvojem mestu, sploh glede na to, da si motivirana, res razmislila, da se redno posvetiš neki fizični aktivnosti. Druga stvar, ki jo lahko narediš je, da se pred spanjem poskusiš sprostiti in umiriti. Za to dandanes obstaja cel kup aplikacij (npr. precej znana je aplikacija Calm) ali youtube videov, ki so ti lahko v pomoč (čuječnost, meditacija za spanje). Rada bi te opozorila, da izboljšanje ne bo prišlo iz danes na jutri, te tehnike potrebujejo nekaj časa, da začnejo učinkovati ter da se jih sploh naučiš uporabljati. Učinkovita tehnika je tudi, da omejiš čas, ki ga preživiš v postelji. Postelja naj bo namenjena zgolj spanju. To pomeni, da v njej ne poležavaš, ne gledaš filmov, ne ješ, ne preživljaš časa na telefonu. Ena izmed tehnik, ki ti lahko pomaga pri obvladovanju skrbi, ki ti kratijo spanec je, da si vsak dan sredi dneva vzameš 40min – 1h časa, da zapišeš v dnevnik vse skrbi. Kot pri vajah sproščanja in meditacije, se učinek ne bo pokazal prvi dan. Če pa boš vztrajala, boš videla, a bodo skrbi po kakšnih 14 dnevih ob večerih manjše. Ta tehnika preverjeno precej dobro deluje.
Razumem, da ti je ta punca, s katero si dopisuješ, zelo pomembna. Hkrati pa ona do tebe čuti nekaj drugega, kot ti do nje. Povsem razumljivo je, da te je strah postaviti mejo in povedati, da ti ne želiš biti njeno dekle in da ne želiš spolnih odnosov. Vendar menim, da je kljub strahu pomembno, da to storiš. Če ne boš, se boš vedno slabše počutila v tem odnosu. Razumem, da te je strah, da če ji poveš, jo lahko izgubiš. Vendar, da se ti pretvarjaš in si nepristna, zato, da je ne bi izgubila, res ni rešitev. Enako velja za fanta, ki ga omenjaš. Če prav razumem, si njemu pravzaprav že povedala, da nisi zaljubljena vanj in mu postavila meje, vendar jih ni upošteval. Vso pravico imaš prekiniti takšne odnose oziroma vztrajati, da te oseba na drugi strani upošteva.
Upam, da sem ti lahko kako pomagala. Rada bi ti še enkrat položila na srce, da poišči pomoč tudi pri psihologu, ki ti bo lahko bolj poglobljeno pomagal pri razreševanju tega vozla.
Če ti lahko še kako pomagam, si vedno dobrodošla, da se ponovno oglasiš.
Lep pozdrav,
Maruša Grešak, dipl. psihologinja
• ma
manikerka sehgh
Živjo!
sem videla, da ti svetovalka ni uspela svetovati glede rumenih nohtov, pa ti bom priskočila na pomoč. delam v kozmetičnem salonu kot manikerka že kar nekaj let tako da ti lahko dam nasvet iz prve roke vsaj kar se nohtov tiče:)
torej zakaj nohti postanejo rumeni? Glede na to da si rekla da si v začaranem krogu lakiranja je to razlog. tvoji nohti postanejo rumenkasti zaradi sestavin, ki so ponavadi v temnih lakih. da to transformacijo preprečimo ali omilimo moramo uporabljati base coat, ki ustvari fizično prepreko med nohtom in lakom. glede na to da so tvoji nohti že rumeni pa svetujem da svoje nohte namočiš za približno 5 minut v topli vodi, potem pa nanje umasiraš mešanico enakomernih delov sodebikarbone in limoninega soka in masiraš kakih 5 minut potem pa spereš in po potrebi naneseš še kremo za roke ali olje, ker zna to izsušiti kožo. to bi moralo omiliti in z redno uporabo tudi izbrisati rumeno barvo. priporočam da to narediš max. 3-krat tedensko, še enkrat pa poudarjam da poskrbi za zaščito nohta z base coat-om. da bo rumena zares odstranjena pa priporočam da si nohte izrasteš tako da opravljaš zgornji postopek in svetlejše lake.