1 sam samcat poljub
to je vse kar je naredil 1 SAM POLJUB
sem layla in en tip iz treninga me je poljubil . nasledni dan ko sva ponovno imela oba trening so me vsi cudna gledali . vrprasala sm kaj je narobe in mi je ena povedala da je ta tip rekel vsem da sem ga JAZ poljubila in on tega ni hotel in dal je vse name. jaz sem eksplodirala kot ponavadi. imam tezave z jezo ze nekaj casa zato sem zacela plezat da vlozim jezo raje v sport a mi je prekipelo . udarila sem ga ... mocno v obraz v ustnice s katerimi me je poljubil . klicali so starse in sele takrat sem se zavedala kaj sem storila a ker sem totalno debilna se niti opravicila nisem . nevem kaj bo zdaj. dovolj sem stara da odgovarjam zase 14 sem . malo me je strah a tistemu tipu se ne nameravam opravicit trenutno . vem da sem ravnala narobe a si je nekako zasluzil
hvala vam za pozornost , Layla
• Uredništvo
Jasna Verčko

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena, Layla,
verjamem, da se ob neprijetnem dogodku počutiš zelo neprijetno. Razumem, da si bila pred vrstniki osramočena, ko je fant rekel, da si dala pobudo za poljub ti, prav tako pa tudi razumem, da te je situacija močno razjezila. Ko nas nekdo obtoži, da smo storili nekaj, kar nismo, nas lahko ob občutenju krivice hitro zanese, kar se je zgodilo tudi tebi.
Vseeno pa je prav, da se zavedaš, da udarec ni primerna rešitev v dani situaciji in da nasilje nikoli ni način reševanja težav. Zato bi te pohvalila, da si poiskala pomoč v naši svetovalnici. Prav tako je super, da si skušala jezo obvladovati s športom. To je dober način in s tem le nadaljuj. Verjamem ti, da ti je žal, da si fanta udarila in da te skrbijo posledice. Ne bom zahtevala od tebe, da se mu opravičiš, saj tudi to, kar je storil on, ni bilo prav. Nisem uspela razbrati, ali se je ta poljub zgodil brez tvojega privoljenja in ti je zato še huje ali pa si si ga želela, vendar nisi želela biti ti pobudnica. Če je to naredil, ne da bi te vprašal in si poljuba nisi želela, je pomembno, da to poveš – temu fantu, pa tudi staršem. Če pa ti je hudo zato, ker je fant pobudo za poljub prevalil nate, pa vseeno skušaj situacijo pojasniti in upam, da boš uspela najti razumevanje s strani drugih ljudi za svoje počutje, za udarec pa bo treba prevzeti odgovornost. Menim, da s fantom dolgujeta opravičilo drug drugemu – on tebi za storjeno krivico, ti pa njemu za udarec. Nikakor pa ni vse tvoja krivda v celoti – neprimeren je bil le način reševanja težave, ne pa to, da si se skušala postaviti zase.
V kolikor mi želiš sporočiti, kako se je situacija iztekla ali pa imaš še kakšno vprašanje, si dobrodošla, da spet pišeš.
Lepo te pozdravljam,
Jasna Verčko, mag. psihologije