Tek in treningi

Vprašanja na tosemjaz.net.
Liza 123

Tek in treningi

ObjavaNapisal Liza 123 » 13 Feb 2020 16:45

Hej!
Zelo rada tecem. Obiskujem tudi tekasko skupino. Zanima pa me kako naj bi izgledali tekaski treningi in kako naj bi bili razporejeni cez teden? Kako intenzivni, pogosti...?
Enkrat na teden tecem 2 do 3 km, enkrat 10km in ob vikendih imam se malo daljsi trening. Je to dovolj za ohranjanje kondicije oziroma napredovanje?
Hvala
Lp
Liza 123

Re: Tek in treningi

ObjavaNapisal Liza 123 » 20 Feb 2020 09:53

Živjo...nocem biti nadlezna samo zanima me ce ste dobili moje vprasanje ker odgovora se nisem prejela.
Lep pozdrav
Uredništvo
Pošlji ZS
Pošlji e-pošto

Re: Tek in treningi

Uredništvo » 21 Feb 2020 10:44

Pozdravljena Liza 123,

tvoje vprašanje smo poslali svetovalcu. Odgovor lahko pričakuješ v kratkem.

Lep pozdrav iz uredništva
Uredništvo
Pošlji ZS
Pošlji e-pošto

Re: Tek in treningi

Uredništvo » 25 Feb 2020 14:47

Odgovor svetovalca
______________________

Lepo pozdravljena Liza.

Opravičujem se ti, da si nekoliko dlje čakala na odgovor. Torej če se vrneva k tvojemu vprašanju. Najprej bi te pohvalil, da si športno aktivna ter da rada tečeš. S športom krepimo naše mišice, razvijamo gibljivost, pridobivamo kondicijo ter izboljšuje naše psihofizično stanje.

Sprašuješ, kako naj bi izgledali tekaški treningi in kako naj bi bili razporejeni. Mislim, da si si že sama odgovorila spodaj, ko si omenila, da enkrat tedensko tečeš 2 - 3 km, enkrat 10 km, ob vikendih pa prav tako treniraš. Tako kot pri ostalih športih, je pri treniranju teka pomembno da imamo zastavljene cilje, kaj sploh želimo doseči. Ali je to pridobivanje večje kondicije, ali je to izguba kilogramov, ali kaj drugega...Sama praviš da tečeš enkrat tedensko 2 - 3 km, enkrat 10 km prav tako pa še ob vikendih. Če je tvoj cilj ohranjanje kondicije, je to seveda povsem dovolj. Če želiš napredovati, pa si boš morala začeti postavljati postopoma višje stopničke. Te stopničke oziroma cilji pa morajo biti realistični in dosegljivi (npr. namesto 2 - 3 km bom naslednji teden pretekla še dodatnih 500m ali 1 km). Tukaj gre za proces, kjer telesu postopoma dodajamo nove izzive, vendar moraš biti pazljiva da niso previsoki - korak za korakom.

Praviš, da že obiskuješ tekaško skupino. Tudi v skupini sem prepričan da tvoji vrstniki in trenerji (če so v skupini) lahko s tabo podelijo kakšen nasvet, kako napredovati. Morda si skupaj zastavite en cilj in ga poskušate doseči.

Lepo te pozdravljam,
Domen Kralj, mag. psih.