kontracepcijske tablete

Vprašanja na tosemjaz.net.
anaaaaaa

kontracepcijske tablete

ObjavaNapisal anaaaaaa » 10 Sep 2020 22:06

/Izbrisano v uredništvu/

Lp, prosim anonimno
Uredništvo
Pošlji ZS
Pošlji e-pošto

Re: kontracepcijske tablete

Uredništvo » 11 Sep 2020 10:33

Odgovor svetovalke
__________________

Pozdravljena,

če začneš z jemanjem tabletk na prvi dan menstruacije, si zaščitena od prve tablete dalje in dodatna zaščita ni potrebna. Kontracepcijske tablete ne povzročajo porasta telesne teže, izjemoma kdaj za kašen kilogram ali dva, pa še to na račun zadrževanja vode v telesu. Težave z aknami se bodo verjetno izboljšale.

Lep pozdrav.
Tinkara Srnovršnik, dr.med.,
specialistka ginekologije
Žakl

Re: kontracepcijske tablete

ObjavaNapisal Žakl » 11 Sep 2020 17:27

Z aknami po jemanju tabletk kako je, se izboljšajo iste ostanejo se poslabšajo, je odvisno od starosti pri kateri začneš? Nekateri za akne priporočajo, nekateri odsvetujejo, zakaj?
Pri dolgotrajnem jemanju, je kdaj res stranski učinek da se sluznica maternice zelo zelo stanjša in so zaradi rega problemi?
Uredništvo
Pošlji ZS
Pošlji e-pošto

Re: kontracepcijske tablete

Uredništvo » 15 Sep 2020 06:22

Odgovor svetovalke
___________________

Pozdravljena,

težave z aknami se ob jemanju tabletk praviloma izboljšajo, ne glede od starosti, pri kateri jih začneš jemati. Zaradi svojega načina delovanja se ob jemanju stanjša sluznica maternice, kar samo po sebi ne predstavlja nobenega problema, včasih pa se lahko pojavljajo kakšni vmesni rjavi/krvavi izcedki.

Lep pozdrav.
Tinkara Srnovršnik, dr.med.,
specialistka ginekologije
Žakl

Re: kontracepcijske tablete

ObjavaNapisal Žakl » 15 Sep 2020 10:12

Po koncu jemanja, to me zanima, če se težave običajno izboljšajo, poslabšajo ostane isto kot prej, je odvisno tudi od starosti pri kateri se je začelo jemati, kako bo po prenehanju jemanja (če se začne pri zelo mladi starosti da se zatre naravne hormone in po prenehanju se težave zaradi tega poslabšajo)?
Brala sem o punci ki je zaradi pretiranega stanjšanja sluznice umela stranski učinek suho nožnico in g ji je rekla da je možno to?
Uredništvo
Pošlji ZS
Pošlji e-pošto

Re: kontracepcijske tablete

Uredništvo » 16 Sep 2020 11:16

Odgovor svetovalke
___________________

Pozdravljena,

če so se tabletke jemale zaradi težav s kožo in se je ob jemanju stanje izboljšalo, se po prenehanju jemanja težave vrnejo, vendar pogosto v milejši obliki, zlasti če je dekle začelo z jemanjem bolj zgodaj. Suha nožnica je lahko stranski učinek jemanja tabletk, vendar ne zaradi stanjšanja sluznice v sami maternici.

Lep pozdrav.
Tinkara Srnovršnik, dr.med.,
specialistka ginekologije